cashback?

• Karel

Mijn Vodafone abonnement heb ik -tijdig- opgezegd want ik wilde een cashback deal. Onlangs is mijn toestel gevallen en hij doet het niet meer. Repareren is geen optie. Nu ik zit erover te denken een normaal abonnement te nemen met een gratis toestel. Want volgens mij weegt het geld dat je bespaart met cashback nooit op tegen het zelf, tegen detailhandelsprijzen, moeten kopen van een nieuw toestel.

Klopt deze redenering?

Groet, Karel

• Paul

die redenering klopt idd!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Jeroen

Neen die redenering klopt lang niet altijd. Ik heb zelf een gratis orange 20 abonnement en daarbij een nokia 3510i. Deze laatste koste me 99 euro (kijkshop: met gratis prepaid pakket met 15 euro beltegoed, je hebt er niks aan maar goed). Omgerekend ben ik dus voor een 1 jarig (!) abonnement 99/12 E8.25 kwijt per maand. Dat is dus met nieuwe telefoon en abonnement van 1 jaar !

Ik moet zelfs nog zien of je een nokia 3510i gratis bij een orange free 20 van 1 jaar krijgt (zeker toen ik half / eind december de aanschaf deed was dat niet het geval). En dan moet je nog 20 euro per maand betalen.

Probeer dit verhaal maar eens te ontkrachten.

Jeroen