cash back belnu.nl

• frank

Heeft iemand ervaring met het betalen van de cashback door belnu.nl?

• eric

Goeie ervaringen, twee keer besteld, twee keer ok!frank schreef:

>

> Heeft iemand ervaring met het betalen van de cashback door

> belnu.nl?

• frank

Is dit al lang geleden of vrij recent? Zij beweren te betalen binnen 12 weken, wat al lang is t.o.v. de anderen. Maar heb nu al diverse malen moeten bellen waar het geld blijft en elke keer wordt gezegd het komt eraan, maar nu na 26 weken wachten nog steeds niets ontvangen.

In het verleden heb ik ook twee maal met hen zaken gedaan wat steeds goed ging. Echter zoals mijn ervaring nu is ziet het er erg slecht uit. Ze hebben gisteren voor de derde keer beloofd het geld (nu per direct) over te maken maar vandaag nog niets ontvangen.

Dit alles in tegenstelling tot een andere gsm shop waar ik het orange-abo (20 euro) heb afgesloten 3 weken geleden en het geld nu al op mijn rekening heb.

• frank

Vandaag nogmaals gekeken of het inmiddels tot 3x toe telefonosch beloofde geld binnen is. Maar helaas heb ik moeten constateren dat ze bij belnu.nl er alleen maar smoesjes vertellen en zodoende dus niet betalen.

Ik zit inmiddels al 26 weken op mijn geld te wachten en Belnu.nl geeft niet thuis. Ik kan dus niet anders dan andere maatregelen gaan nemen om belnu op andere gedachten te brengen.

Intussen kan ik een ieder afraden bij Belnu.nl zaken te doen, doe je dat toch wordt je genept. Bij deze ben je gewaarschuwd.

• Boy Hendriksen

Zit ook nog op terugbetaling te wachten Recent mailtje gestuurd en keurig antwoord. Echter geen betaling ontvangen. Wat te doen. Waar zit die club eigenlijk??

• Boy Hendriksen

Uiteindelijk hgeld ontvangen! Bellen helpt bij belnu!!

Vanaf nu gaat het beter zeggen ze.

• kees

automatische incasso intrekken en een copie van je contract met cashdeal opsturen met het verzoek om zsm het cashdealbedrag over te maken.