e700 bij gsm.nl besteld

• willow

Hoi hoi!Kheb een E700 besteld bij gsm.nl van die aanbieding 2 jaar lang voor 16.33 en gratis toestel.

Nu kreeg ik een mailtje met de mededeling dat het toestel niet voorradig is :S:S

Dus staat er dat het een paar dagen langer kan duren. Weet iemand misschien hoe lang dat gaat worden?

Verder nog een vraagje:

Die aanbieding geldt tot 31 januari. Als het toestel nou veel later komt moet ik dan meer betalen omdat de aanbieding alweer voorbij is?

Ik baal er wel van!

Ik verheug me op de komst van mijn nieuwe mobieltje!!

alvast bedankt!

• Mick2

Toestel mag niet duurder worden. Zorg wel dat jouw simkaart voordat de actie van de provider voorbij is, is geactiveerd. Gsm.nl kan dit voor je doen!

• Mick2

Betreft jouw bestelling ook nog een korting van de provider (welke trouwens)? Bijvoorbeeld een paar maanden 50% korting op je abonnementskosten?

Als het alleen om een cashback gaat, dan heeft dat weinig met je provider te maken (direct). Als het gaat om facturen van je provider, dan heb jij daar wel direct mee te maken.

• willow

Hoe bedoel je dat?Ik heb de simkaart nog niet binnen.

Die krijg ik gelijk met de telefoon.

En als ik hem activeer, dan betaal ik dus wel de maandelijkse kosten maar dan heb ik mijn sim dus nog niet :S

• Mick2

Bel gewoon even naar gsm.nl en vraag ze ernaar!

mbt de E700: deze is volgens mij nog steeds niet goed leverbaar. Reken op een aantal weken, als het dan korter is, dan is dat gewoon weer een prettig gevoel!

• willow

ok bedankt voor de tips!

• willow

Ik krijg een half jaar 120 minuten per maand en na een half jaar 60 minuten voor dezelfde prijs.

• Paul

de E700 is met kleine plukjes vorige week binnegekomen, maar is er dermae hard doorheen gegaan dat de meeste voorraad inmiddels weer weg is. Het kan dus makkelijk weer enkele weken duren avlorens hij weer ergens voorraadig is.

Paul

www.gsmdealer.nl