Goedkoop nieuw toestel?

• Job

Doordat m'n toestel gejat is ben ik nu opzoek naar een nieuw toestel. M'n provider (T-mobile) wil me graag voor 15 euro een nieuwe sim-kaart geven, maar hoe kom ik het beste aan een goedkoop nieuw toestel? Ik had een Samsung SGH-A300.

Ik ben opzoek naar een mooie combinatie van ‘geen gezeik, niet te lang hoeven wachten en niet te veel geld hoeven betalen’.

Ik hoor graag tips van jullie!

Job.

• Polo_man

Mogelijk dat je eens op www.mobieltje.nu kunt kijken. Hij is redelijk goedkoop in losse toestellen.

• Ferhat

Naar mijn weten is www.mobieltje.nu op dit moment een van de goedkoopste.

• rein

Probeer eventueel de Telfort shop, daar dumpen ze momenteel de Nokia 3510, een beetje groot maar dat is ook wel lekker in het gebruik. Ik vind het een heerlijk toestel, met sterke accu en heel duidelijk display, klinkt ook goed. Kost als prepay pakket Eur 69, en unlocken doe je gemakkelijk zelf, de codegenerator is te vinden op het Internet, kijk onder discussiegroepen in Google.

• Willem

Telfort kan je vergeten!!!!!! Mijn Vrouw heeft een abonnement voor mij bestelt. Omdat mijn ID-kaart was afgelopen. abonnement Nokia+pc gratis. aanbieding gaat tot eind Februari. dat was voor mij te laat. Mijn nieuwe pas krijg ik eerst begin Maart. onlineshop bestelling gedaan! Contract opgestuurd, copy van bank afschrift+ ID-kaart.Na 2 dagen kregen wij een E-mail dat we het niet krijgen.Omdat Mijn Vrouw de Duitse is. Een asylzoeker krijgt het wel!! Mijn Vrouw woont en werkt al vijf jaar in nederland.ook onze Dochter van 2 jaar is hier geboren. in Breda.Ikzelf ben ook Nederlander!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik laat het niet op me Zitten. Dan gaan we gewoon naar de Rechtbank. dat is nog meer als discriminatie en bedrog.wat er in de Reclame staat is daarmee dan ook gelogen.moet in de advertentie staan. Abonnement. Nokia 3310 + pc ( Euro 0 Eenmalig ) Alleen voor Nederlanders. Misschien heeft iemand een tip Waar ik daar toch wat tegen doen kan. buiten de Rechtbank. Vriendelijke Groeten. Willem. r

• mobieltje.nu

Beste Willem,

Als het goed is moeten alle providers, ongeacht nationaliteit, klanten door een credit check halen. Als dit negatief is betekent dit dat je dan geen abonnement kunt krijgen. Weet je om welke provider het gaat? Anders zou je in contact kunnen treden met desbetreffende provider.

Mocht je er anders niet uit komen, dan kun je nog altijd bij een bureau rechtshulp binnen wandelen.

Met vriendelijke groet,

www.mobieltje.nu

info@mobieltje.nu

• kees

kijk even op www.voordeelhal.nl