Wie weet welke GSM ik mijn ouders kan adviseren, (grotere letters in display, niet té kleine toetsen). Hun oude toestel heeft het nu echt begeven, maar de huidige kleinere mobieltjes zijn niet echt handig voor hun.
dan klan je denk ik beter een tweedhands toestel via www.marktplaats.nl op de kop tikken, want de meeste toestellen hebben tegenwoordig kleine toetsen en hooggrafisch display. De enigste die da nog niet hebben zijn de:
Nokia 1100
Nokia 2100
Nokia 3310
Nokia 3410
Deze zouden eventueel in aanmerking komen…
Paul
www.gsmdealer.nl
Het is algemeen bekend dat Alle nokia's een vergroot-functie hebben waardoor er dus grote letters en cijfers op je display verschijnen. Eerder genoemde modellen zijn welliswaar zwart-wit maar ze zijn zeker goed voor ouderen. Mijn pa gebruikt nog een nokia 5130 en daar kan ie redelijk goed mee omgaan, ondanks dat ie bijna niets kan lezen zonder bril.
Tip: de Nokia 3510 (Zwartwit) is heel geschikt. Groot display en flinke knoppen. Heerlijk toestel voor Eur 69 bij de Telfort shop die ze aan het dumpen is. Unlocken is zo gepiept: kijk in google onder forums en je hebt zo een codegenerator te pakken. Of je gebruikt natuurlijk gewoon dat Telfort kaartje, weinig mis mee eigenlijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?