Geachte mensen op dit Forum,
Mijn vriendin heeft het volgende probleem.
Ze heeft bij een gsmshop (geen internet bedrijf) een samsung t100 met tmobile abbo. gekocht.
Al snel bleek dat ze in haar woonplaats niet of nauwelijks bereik had. Dit heeft ze gemeld bij de gsmshop. Hun verhaal was dat hij het (met behulp van postcode check) wel zou moeten doen. Het werd nog erger bijna nergens meer bereik, al helemaal niet binnen. Weer gemeld en weer werd er nix aan gedaan.
Afijn naar een paar maanden ging het toestel stuk klein foutje wel de schuld van mijn vriendin. Dus weer naar de gsmshop en zij zeiden valt binnen de garantie dus wordt opgestuurd. Naar 5 weken nog geen bericht van de shop. Dus weer naar de gsmshop toe. AAah foutje van hun ze hadden hem in de verkeerde la gestopt (telefoon bleek al 3 week in hun bezit te zijn). Mijn vriendin boos ze heeft nu abbo kosten betaald en prepaid kosten en een telefoon die niet gerepareerd kan worden.
Gsmshop zegt ga maar klagen bij tmobile,… die gasten willen je een nieuwe telefoon aan bieden als je je abbo. verlengt met 1 jaar (dat wil mijn vriendin niet).
Dus nu maar weer terug naar de gsmshop….
Hier is mijn vraag,… wat (de @!#$) moeten we tegen die lui in die shop zeggen zodat we een beetje tevreden naar huis kunnen. Het liefst met een nieuw mobieltje (al is het maar een simpel simlock vrij dingetje).
Ik hoop op reactie… en goede tips… alvast bedankt.