Probleem met winkel

• Tellme

Geachte mensen op dit Forum,

Mijn vriendin heeft het volgende probleem.

Ze heeft bij een gsmshop (geen internet bedrijf) een samsung t100 met tmobile abbo. gekocht.

Al snel bleek dat ze in haar woonplaats niet of nauwelijks bereik had. Dit heeft ze gemeld bij de gsmshop. Hun verhaal was dat hij het (met behulp van postcode check) wel zou moeten doen. Het werd nog erger bijna nergens meer bereik, al helemaal niet binnen. Weer gemeld en weer werd er nix aan gedaan.

Afijn naar een paar maanden ging het toestel stuk klein foutje wel de schuld van mijn vriendin. Dus weer naar de gsmshop en zij zeiden valt binnen de garantie dus wordt opgestuurd. Naar 5 weken nog geen bericht van de shop. Dus weer naar de gsmshop toe. AAah foutje van hun ze hadden hem in de verkeerde la gestopt (telefoon bleek al 3 week in hun bezit te zijn). Mijn vriendin boos ze heeft nu abbo kosten betaald en prepaid kosten en een telefoon die niet gerepareerd kan worden.

Gsmshop zegt ga maar klagen bij tmobile,… die gasten willen je een nieuwe telefoon aan bieden als je je abbo. verlengt met 1 jaar (dat wil mijn vriendin niet).

Dus nu maar weer terug naar de gsmshop….

Hier is mijn vraag,… wat (de @!#$) moeten we tegen die lui in die shop zeggen zodat we een beetje tevreden naar huis kunnen. Het liefst met een nieuw mobieltje (al is het maar een simpel simlock vrij dingetje).

Ik hoop op reactie… en goede tips… alvast bedankt.

• cherry

Je kan niets beginnen. De dealer heeft zijn bonus al binnen en is verder niet aansprakelijk. T-mobile ook niet om dat de kaart gewoon bruikbaar was.

• Tellme

Het is nu nog leuker geworden… in de tijd dat de telefoon gerapareerd moest worden (inclusief de 3 weken dat de telefoon voor janjoker in hun bezit is geweest omdat hij in de verkeerde la gestopt was) zijn er wel belkosten gemaakt.

Totale abbo. kosten bedragen 52 euro…. en het is een tmobile 150 abbo. Das best knap… hoe de hel kan je dat terug krijgen>?…

Echt zeer vaag ik hoor wel vaker van dat rare gedoe van T-mobille. Is dit een soort service waar ik nog niet van op de hoogte ben?

• Tellme

Maar het ze hebben wel onnodig de telefoon 3 weken in hun bezit gehad. En deze zonder een woord van sorry terug gegeven.

• GSMfreaks

Toestel inleveren dan wel altijd simkaart eruit halen.

Punt 2 vind het maar een vaag verhaal.

Punt 3 Misschien kan je dan beter een zaak ervan maken want dit hoeft je niet te pikken.

Punt 4 is de geschillencommissie niets voor jou?

en daarbij ff je beklacht doen bij de consumentenbond??

Greetz Peter

www.gsmfreaks.nl

• Ferhat

Welke winkel is dit geweest?Tellme schreef:

>

> Het is nu nog leuker geworden… in de tijd dat de telefoon

> gerapareerd moest worden (inclusief de 3 weken dat de

> telefoon voor janjoker in hun bezit is geweest omdat hij in

> de verkeerde la gestopt was) zijn er wel belkosten gemaakt.

> Totale abbo. kosten bedragen 52 euro…. en het is een

> tmobile 150 abbo. Das best knap… hoe de hel kan je dat

> terug krijgen>?…

>

> Echt zeer vaag ik hoor wel vaker van dat rare gedoe van

> T-mobille. Is dit een soort service waar ik nog niet van op

> de hoogte ben?

• Wouter

Ik gok op Tell Me :D