Typhone = slecht!!!

• Sander

Als je een telefoon wilt kopen, ga niet naar Typhone. Hun bellen kun je vergeten, dan krijg je een antwoord apparaat. Als je een e-mail stuurt kun je eveneens wachten tot je een ons weegt. Ik heb er uiteindelijk drie gestuurd en na een week kreeg ik eindelijk antwoord.

Ik wilde een T-Mobile abonnement afsluiten door gebruik te maken van een van hun aanbiedingen, maar met een andere telefoon dan die bij de aanbieding hoort. Verder zou ik dan een gratis X-Box of PSII krijgen. Als ik de telefoon met abonnement (dus zonder de aanbieding) wilde bestellen zou me dat ? 230,-. Als ik het met de aanbieding wil doen dan krijg moet ik opeens ? 490,- betalen. Dus, dan krijg ik van Typhone een “gratis” PSII voor ? 260,-. Wat een afzetterij! En wat een slechte service. Als de service al zo slecht is als je iets wilt kopen dan mag je alleen maar hopen dat als je iets gekocht hebt er niets kapot gaat.

• Eddy

Rot voor je Sander dat dit je ervaring met Thyphone is.

Mijn vrouw heeft goede herinneringen aan Typhone. Siemens toestel met Ps2.

Maandags besteld, donderdag alles in huis. Dit is nu 2 maanden geleden en alles doet het nog.

• Charlotte

Helemaal niet slecht! Ik had een E700 besteld, na 2 dagen kreeg ik bestelformulier thuisgestuurd en na 3 dagen had ik de GSM!

• Sander

Lezen blijft dus duidelijk een lastig iets. Waarschijnlijk krijg je meteen gehoor bij Typhone als je een van hun aanbiedingen koopt. Dozen schuiven is geen probleem. Maar, als je iets afwijkends wilt, en waarschijnlijk ook als je later problemen krijgt, dan kom je dus helemaal onder aan de haklijst en geeft Typhone geen gehoor. Dat is wat ik zeg en dat vind ik slecht.

• Eddy

Iets opschrijven valt ook niet mee…

• Sander

Voor jou waarschijnlijk niet…

• istanbullu

Voor jouw blijkbaar al helemaal niet. Je bent gewoon genaaid omdat ze niet aan je eisen konden/wilden voldoen. Je zal ook nog wel een apart kind/gozertje zijn, die zijn gal alleen over internet durft te spuien.

Verder is je hele verhaal ook niet duidelijk, dus…….:?

• Diane

Wel beetje jammer dat jullie er ruzie om gaan maken..

Als hij een slechte service heeft gehad dan kan dat toch.

hij zegt het wel hier om andere mensen er voor te waarschuwen.

Thanx sander…

• Eddy

Ik maak geen ruzie met Sander….., hij reageert alleen zo agressief, nergens voor nodig toch?

• zeg ik lekker niet

Die gozer van een sander geeft zelf domme antwoorden. nou ik ben niet echt geneigd om zoiemand te helpen. Van mij mag ie oprotten.