Beste mensen,
Het is inderdaad zo dat Orange vrij hoge kosten heeft qua gebruik.
Ik ben zeer tevreden over mijn huidige T-Mobile abonnement.
Toch heb ik een FREE 20 abonnement genomen via www.GSMeasy.nl, waarbij ik ? 215,- cashback krijg en nog eens ? 15,- extra in de bundel als je een nieuw abonnement afsluit. FF uitgerekend:
Je betaalt dus 1 jaar 12 x ? 20,- = ? 240,-
Cashback = ? 225,-
______ -
Je betaalt voor een jaar dus: ? 15,-
Je betaalt voor een jaar dus ? 15,- en je hebt een totaal van ? 255,- aan bundel tegoed!
NU KOMT HET MOOISTE: Vanaf de tiende maand kun je je abonnement al gaan verlengen!
Op dit moment is de hoogste cashback verlenging voor Orange FREE 20 bij www.2call.nl voor een jaar ? 201,- dit houd dus in dat wanneer je hem verlengt met cashback al na 9 maanden je gewoon winst (qua geld ? 21,-) maakt terwijl je bundel alleen maar oploopt!
Dit houd ik dan ook gewoon netjes vol, terwijl mijn simkaartpakket van Orange gewoon na een keer getest te hebben netjes op de kast ligt totdat ik het tijd vind om te gaan verlengen met toestel. En tot die tijd ben ik zeer tevreden met T-Mobile.
Verder heb ik Orange gebeld over als ik mijn abonnement verleng of mijn tegoed meegaat, en ze zeiden dat het automatisch meegaat en ook naar bijvoorbeeld een hogere bundel zoals FREE 30, FREE 40 etc. met de daarvoor tellende tarieven!!! (dus hoe hoger de bundel, hoe lager de tarieven)
The future is bright, we fucked you Orange!!!