e700 en orange

• agnes

Hallo allemaal,

Zag al een topic staan in combinatie met t-mobile.

Zag deze in de avro gids staan. Zoals ik het zie krijg je 15,- van orange!

Of zit er ergens een addertje onder het gras…??

Zie voor de aanbieding:

www.super-deal.nl/samsung

groetjes,

Agnes

• tjaja

als jij inderdaad voor 30 euro per maand verbeld/smst, dan is dit een goede deal. Gewoon een 2-jarig Orange Free 30 abbonnement, met 25 euro introductiekosten.

Daarbij de E700 gratis en voor niks. Goede deal lijkt me, als het abonnement bij je past.

• Cherry

Zeker goeie deal zonder fratsen. Simlock vrij.

• agnes

Ik bel lang niet 30,- per maand op. Maar bij orange hou je toch gewoon je beltegoed. Na 2 jaar zeg je je abonnement op, ik heb dan voor de rest van mijn leven genoeg beltegoed (nouja, bij wijze van spreken natuurlijk)

Agnes

• Marchel

Volgens mij vervalt je beltegoed bij het beeindigen van je abo.(weet het eigenlijk wel zeker). Let er ook op dat Orange één van de duurste providers is.

Marchel.

• Mariska

wie weet waar de e700 op dit moment goedkoopste op internet is ?

los of in combinatie met een tmobile abonnement..

Bedankt !

• Tjaja

dat valt dus echt wel mee, je moet al een heel duur ander abbonnement nemen (duur telfort of duur T-mobile) wil je goedkoper bellen dan Orange, dat als nadeel het starttarief heeft. verder zijn de tarieven echt niet hoger hoor.

• Marchel

30 Euro abo bij Orange is bellen naar mobiel 0.22 cent.

30 Euro abo bij bv. T-Mobile is bellen naar mobiel 0.13 cent (en geen starttarief)

Marchel.

• coentre

dit is niet waar

ik had ook een orange abonnement en heb op het einde van mijn contract gevraagd of ze mijn abonnement om wilde zetten in een prepaid-kaart en dat deden ze.

Je moet er alleen wel per brief om vragen.

• Frits!

Zet je oogkleppen af en kijk eens goed.

Leuk voorbeeldje met Telfort:

Voor € 40 bij Orange kun je 200 min bellen naar een mobiel nummer

Voor € 40 bij Telfort kun je 400 min bellen naar een mobiel nummer!!!

-Daar komt nog bij dat Orange altijd startkosten rekent dus kun je er ook nog zo'n € 5 euro bij op tellen

-Dan betaal je voor een SMS'je ALTIJD 22 cent. Dat kan bij Telfort al 8 cent zijn!

-Klantenservice bellen bij Orange betaal je je ook blauw aan, bij Telfort is dit gratis.

-Bellen naar voicemail is bij Telfort gratis

Mooi linkje waarbij een slimme forumbezoeker eens precies heeft uitgerekend wat je kwijt bent bij Orange en bij Telfort. Bij Telfort € 45 en bij Orange € 80 per maand! Dit zijn geen kleine verschillen meer, dit is pure afzetterij!

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=138236&t=138236

En dan te bedenken dat de dekking niet veel scheeld (Telfort heeft wel een betere binnendekking door het gebruik van E-GSM)

En nou willen we niet meer horen dat de tarieven van Orange wel meevallen, want ze zijn zowat duurder als KPN en Vodafone bijelkaar! :D

The future is bright, the future is very, very expensive!