Bereikbaarheid

• Petertje

WElke provider heeft het beste en welke de slechtste bereikbaardheid, wie kan mij daar meer info over geven?

ik ga een abo nemen, maar t mobile wordt niet echt geadviseerd kwa netwerk

• Ed

KPN komt toch wel als beste uit de bus, alleen je betaald er ook naar.

De slechtste zou ik niet weten.

• Frits!

Wie heeft jou dat verteld dan, dat je geen T-Mobile moet nemen? Vast de Belcompany ofzo! Die gasten krijgen namelijk een bonus als ze iemand een abo aansmeren. Orange geeft hoge bonussen aan Belcompany en daarom zullen verkopers er alles aan doen om jou een Orange abo aan te smeren. Terwijl je Orange nog geen zieke hond wil aandoen. Orange is vaak 2x zo duur als alle andere providers, maar dat interesseert ze geen biet. In hun strijd om je Orange aan te smeren zullen ze alle andere netwerken naar beneden halen. Zoals jij nu hebt gehoord over T-Mobile.

Nou, ik kan je dit vertellen… ALLE netwerken bieden momenteel GOED bereik. Een provider met slechte dekking bestaat niet meer. Ach, hier een daar zullen kleine verschillen zijn, maar over het algemeen zijn alle netwerken betrouwbaar als het gaat om dekking.

Mocht het zo zijn dat T-Mobile toch plaatselijk een matige dekking heeft dan kan ik je Telfort adviseren. Telfort is nog nét even goedkoper dan T-Mobile en bied meer voordelen. En de binnendekking van Telfort is beter door het gebruik van E-GSM.

Veel succes met je keuze!

• Miesjel

Mijn ervaring is dat het T-mobile netwerk toch slechter is als KPN. Ik vraag me af hoe vodafone het doet… Iemand klachten?

• Ferhat

Het is al een oude topic maar toch

ff op een rijtje, dit is wel op bereikbaarheid en niet op klantenservice ed.

1.KPN

2.Vodafone

3.T-Mobile

4.Telfort

5.Orange