bestelmaar

• speedy

Ik zag bij bestelmaar.nl een gave telefoon met leuk abo en zou nog geld terugkrijgen.

Kan iemand mij vertellen of dit een betrouwbare gsm onlineshop is of dat het juist een onbetrouwbare. Bij gewone shops moet ik voor hetzelfde toestel en abo juist bij betalen dus ben beetje huiverig om te bestellen.

• [M]íñkJáÅh

ik heb goede ervaring heb net mijn 2de contract verlenging bij hun binnen gekregen:)

• Paul

kijk anders eens op de volgende link:

http://www.telecomvergelijker.nl/shop/94

Paul

www.gsmdealer.nl

• eric

Heb 2 abbo's daar besteld voor mij en mijn vriendin, in 1 woord SUPER !! Kreeg o.a. netjes op tijd cashback op mijn rekening gestort. AANRADER !!

• tsixten

Betrouwbaar bedrijf !

• Lennart

Tja, bij mij duurt het helaas erg lang. Heb op 29 dec. een los abonnement besteld. 30 dec. Hadden ze het contract van mij binnen. Inmiddels had ik al bijna 2 weken niets van ze gehoord. Afgelopen donderdag heb ik ze gemaild waar mijn bestelling bleef. Vrijdag kreeg ik antwoord dat ie die dag of zaterdag zou worden verstuurd. Nu is het dus maandag en heb ik nog steeds niets binnen. Ik gebeld. Bestelling lag nog daar, wordt vandaag of morgen verstuurd. Zou het?!

Bij iemand anders die ik ken duurde het bijna een maand voordat de bestelling kwam. Sterker nog, ze kreeg de eerste rekening van telfort al terwijl ze nog geeneens de simkaart binnen had. Maar bestelmaar.nl was wel bereid om die kosten te betalen.

• bert

snel, goed en mooi op tijd met cashback; ik ben er zeer tevreden over.

• joke

Een van de betrouwbaarste internet shops en ook goed tel. te bereiken. super