GEEN ? 30 extra van Orange !!!!!!

• Ron

Misschien zijn er meer mensen die t probleem hebben ,

Ik heb nl in november 2003 een orange free van ? 30 afgesloten en daar bij zou ik 3 mnd lang een extra belbundel krijgen van ?30 .

nou nee hoor men is dat vergeten .

Na veel mailen en vragen werd mij verteld dat er de komende 3 mnd dus geen beltegoed bij kwam maar gewoon ? 30 gekrediteerd zou worden van mijn rekening.

Ik heb lkaten weten dat ik het hier niet mee eens was en een andere oplossing wenste , maaar nee er is geen andere oplossing geen extra ? 30 dus drie maanden lang ( deze zou ik hebben gespaard om als ik zo naar t buiten land moet voor mn werk ik genoeg reserve zou hebben om te bellen )

Dus als ik zo in t buiten land door mijn normale ? 30 abo. ben dan ga ik dus dure minuten betalen terwijl als ik een buffer zou hebben wat mijn bedoeling was ik niets zou merken van de rekeing.

Weet iemand wat er hier aan te doen is moet ik direct naar een bv een programma als Katy in de zak bellen of kan ik mijn abo. opzeggen of …. wat ?

Er word geen andere oplossing bedacht door orange .

Ik speciaaal gekozen voor die extra ? 30 beltegoed.

Graag uw hulp of mening

Ook van mensen die t zelfde probleem hebben

Orange meld mij dat ik nergens recht op heb en ik blij moet zijn met die kreditering.

Nou nee ben ik niet heb nl geen keuze …of wel.

Bedankt allen alvast voor de reacties Ron

• cherry

Waar heb je je abo gekocht ??:

>

>