Kwaliteit Telfor & T-mobile?

• Jeroen

Ik ben op het moment nog abbonnee bij Orange, free 20. Dit abbonnement heb ik stopgezet en over 2 maanden heb ik een ander abbonnement nodig. Door allerlei mooie aanbiedingen ben ik in verleiding gebracht door Telfort en met name door T-Mobile. Is dit een goede keuze? Zitten er ook nadelen aan deze 2 providers (dekking, meenemen bundel, alles in 1 bundel, etc., behalve het prijsvoordeel?

Of kan ik gewoon beter bij Orange blijven…?

• WitteWel

T-mobile niets mis mee , al erg tevreden gebruiker al voor T-mobile tijdperk.

Telfort ? Weet niet.

Bij Orange momenteel erg goede acties met het Orange free €20,- abb.

Oa. bij Belcompany.nl

C-ya , WitteWel

• Frits!

Telfort is net even goedkoper dan T-Mobile. En maakt gebruik van E-GSM die voor een betere binnendekking zorgt.

Nou hoef je niet beslist naar de dekking te kijken, want alle aanbieders bieden momenteel een goede dekking.

Weg bij Orange is altijd voordelig, want Orange is met kop en schouders de duurste provider. En je krijgt er niks extra's voor. Zonde van je geld.

• GSMfreaks

Ben het met Frits! eens (das ook niet altijd)

Maar als je echt duur uit wilt zijn moet je vooral Orange nemen

> Maar Orange haalt toch alles van je bundel af?

Ja dat klopt maar daar in tegen betaal je al 6cent starttarief en mega duur naar een mobiel nummer

en dan komt het smsen er nog bij rete duur man. pfff ik bel gemiddeld wel 300min p/m en sms nog es dik 75 smsjes p/m nou als ik Orange had genomen dan kon ik met geen ene bundel goed uitkomen want ik bel alleen naar mobiele nummers en geen ene keer naar vaste nummers.

Maar jah je kan je belgedrag ook uit rekenen en kijken wat jou voordeel is

Greetz Peter

www.gsmfreaks.nl