hoelang blijft 6310i nog in productie???

• lexx

hoelang is die nog op de markt want ik wil hem wel hebben maar zit nog tijd aan me huidige contract vast e.d

• Paul

zal nog wel een tijd in productie blijven, want het toestel is nog mateloos populair onder de zakelijke gebruikers. ga ervan uit dat dit toestel de komende 6 aamden ongestoord nog in de schappen ligt!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Pukkel

Dacht dat ze er 1 dezen dagen mee gingen kappen?!

• kabouter

De nokia 6310i wordt al niet meer gemaakt. Wel zijn er nog redelijk wat toestellen in omloop maar dat zal ook niet al te lang meer duren. Tot nu toe is er geen opvolger van de 6310i (en die komt er waarschijnlijk ook niet) dus als je een carkit hebt van dit toestel zou ik niet al te lang wachten met het aanschaffen van een nieuwe 6310i.

• lexx

jammer dat ie al uit productie is ik zou zeggen produceer dat ding nog een tijd het is gewoon ideaal toestel en ja zelfs voor prepaid over tijd e.d voor mensen die gewoon no nonse toestel willen zonder al die troep erop. maar idd in de huidige nokia modellen lijn zie ik geen waardige opvolger nog voor de 6310i 6650 to bigg nokia 6310i is al groot zat of op de andere toestellen zit weer geen bluetooth een 6600 wat heb je aan die functies als er voor zakelijk gebruik alleen maar mee gebeld en gesmst wordt. Nokia mag weleens goed nadenken wat ze straks de zakelijke markt gaan bieden ander stapt de markt gewoon over op ander toestel van ander merk e.d

• Lilian

Ligt eraan hoe lang je abonnement nog loopt, anders moet je hem verlengen en dan de Nokia 6310i erbij. Er zijn genoeg pagina's waar dat mogelijk is. Zie ook www.gsmshops.startpagina.nl