goedkope Gsm's

• Rob

Hey mensen,

Ik heb een site gevonden waarbij je een zakelijk abonnement kunt afsluiten van T-mobile en daarbij krijg je bijna iedere gsm gratis. En je hoeft maar 12,50 euro per maand te betalen. Je krijgt dus praktisch iedere gsm voor maar 150 euro. Je moet dan wel een kamer van koophandel nummer hebben. Maar als je dit dus hebt kun je super veel gsm's super goedkoop kopen. Moet ik dis geloven of zit er een addetrtje onder het gras? PS ik weet dat je er meerdere moet bestellen dat is geen probleem. Alvast bedankt

• Vanilla

is overal zo :D

• Rob

Wat is overal zo is dat overal zo goedkoop of zit er overal een addertje onder het gras??

bedankt

• WitteWel

Zakelijk abb. afsluiten kan je bijna overal.

Verder geen speciale of supergoede actie.

Je kan beter hier informeren of desbetreffende shop goede of slechte gebruikers ervaringen heeft.

En misschien krijg je dan nog wel betere opties te horen/zien ?

C-ya , WitteWel

• Paul

jij doelt waarschijnlijk op de Vodafone In Business. Dit is inderdaad een erg goedkoop abonnement, maar meerdere gebruikers aansluiten hoeft niet. Je kan ook gewoon voor jezelf een abonnement afsluiten. Dit abonnement is namelijk af te sluiten vanaf 1 persoon. Wel moet je opletten dat Viodafone streng controleert op het aantal aansluiting op 1 KvK. Vodafone zal bijvoorbeeld nooit 5 aansluitingen accepteren op een eenmanszaak.

Voor de rest is het Vodafone In Business abonnement een zeer mooi en voordelig abonnement. Zeker doen als je een GSM wilt bemachtigen!!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Rob

Ik heb het niet over een Vodafone abonnement maar over eentje van T-mobile een zakelijk optimaal abonnement. Dat is nog voordeliger als die van Vodafone. Heb je hier ook wat meer informatie over. Er zijn namelijk bij deze abonnementen waarbij je zelf geld overhoud terwijl je je abonnementskosten al betaalt hebt. Dit is dus echt super voordelig.

Alvast bedankt