Orange is gek geworden

• Tosbaga

Mijn orange abo zit er bijna op en dus dacht ik van ik ga me abo verlengen. Ik wilde niet w8ten op de internet bestelling omdat hier een paar dagen tussen zit. Dus ik vrolijk naar de orangeshop.

Ik zeg tegen die aardige man dat ik me orange 60 wil verlengen met 1 jaar en dat ik een nieuw toestel wil. Pakt die kerel z'n mapje erbij zegt hij tegen mij dat ik geen nieuw toestel krijg maar 2maanden gratis bellen. Als ik 2 jaar verleng krijg ik een toestel. Ik vroeg stom verbaasd hoe het mogelijk was dat je op internet wel een nieuw toestel krijgt bij 1 jaar verlenging en bij orange zelf niks krijgt. Komt die kerel met een @!#$ verhaal over service als m'n toestel kapot gaat. Ik dacht wat lult hij nou, ik zei tegen hem dat als me teostel kapot was ik naar het nokia service point zou gaan omdat ze me daar meteen helpen met me probleem en dat ik bij hun zou moeten w8ten tot het toestel opgestuurd zou worden. Zegt hij tegen mij dat ik een leentoestel zou krijgen en service bla bla bla bla

Ik ben maar naar huis gegaan en heb me toestel met verlenging besteld via het internet. Dit was echt de laatste keer dat ik in een orangeshop ben geweest.

• `tsjaka

ja orange is goed bezig met hun vaste klanten,maar wachten tot januari dan gaan ze wat voor hun vaste klanten doen zeggen ze

• Lotte

Hai,

Ik ken het. Ik wilde een abonnement van 1 jaar van 20 euro's per maand. Krijg je een nokia 3310 helemaal gratis!

Ga je op internet kijken krijg je bij bv Belstore.nl met het zelfde abonnement de nokia 3510i gratis, uiteindelijk heb ik voor de nokia 3100 gekozen voor maar 11 euro (en 5 euro verzendkosten).

Moraal van het verhaal: Ga niet naar Orange winkels en wel naar Belstore.nl, goede service trouwens!

PS: internetwinkels verschillen ook sterk in prijs bijv. gsmweb.nl is de nokia 3100 in combi met orange 20 - 1 jaar: 171 euro

doeidoei

• aladdin

Ik heb hetzelfde met orange……..

ben al 6 jaar klant in de hoogste cat zoals hun het noemen….

en ik kan alleen nog maar voor 2 jaa bijtekenen en ben dan nog duurder uit den met een nieuw abonnement…….

zijn echt goed bezig……..

en dat terwijl hun mij aanraade om te wachten op december voor ik ging verlengen (wilde al in november verlengen) dus dat ff w88 kost me ong. 100 euro meer!!!!!!!

@!#$ ORANGE!!!

• ron

Had ik ook heb gelijk mijn abo opgezegt, laat ze het maar uitzoeken ik ga telfort maar eens proberen.

Ze komen er vanzelf wel achter, er lopen steeds meer klanten weg dus…..

• Marco

Klopt! Ik had op een gegeven gebeld met de klantenservice, over welke aanbiedingen ze mij konden doen. Ik kreeg een aantal Nokia toestellen gratis bij 1 jarige verlenging. dus ik heb gezegd, ik ga ff in de winkel kijken en dan bel ik terug. Bel dus een week later terug, kon er opeens niks meer en kreeg ik twee bundels.

IK HEB GELIJK AFGEZEGD, SUKKELS! dacht al dat het aan mij lag…. maar hier zijn nog meer eensgezinden…..

• jj

Hier nog iemand die weg is bij Orange, na erg lang klant geweest te zijn. Ben al lange tijd prima behandelt (yep, duurste abbo + extra)

Erg onvriendelijke klantenservice en in de winkel….kinderen die het beter denken te weten. Ben direct na mijn winkelbezoek naar huis gegaan, een brief geschreven waarin ik per direct opzeg. Einde Orange !

• Jillis

Mooi,dan weet ik voldoende nu.Mijn abonnement is ook bijna ten einde en ben aan het zoeken met verlenging.Wat ik ook zo vreemd vind is als je een compleet nieuw abonnement afsluit i.p.v. verlengen je een veel mooier toestel krijgt.Verlengen lijkt mij minder werk en kosten voor Orange(geen nieuwe simkaart,geen nieuw nr e.d.).heb goede aanbiedingen gezien van T-Mobile.Bey Orange,hello t-mobile.