gsm-shop.nl is bar en bar slecht

• Oliebol

Bar en bar slecht

Ik wilde een abonnement afsluiten icm toestel. Volgens de website moest ik ? 44,- bijbetalen. Ik heb het bedrijf gebeld en er is bevestigd dat deze informatie hedendaags correct was en ik de bestelling wel via internet meteen op de post moest doen. (Deze prijs was ook goedkoper dan in de winkel.) Nu heb ik de bestelling meteen op de post gedaan en heb een paar dagen later zelf gebeld hoe het met de bestelling was. In eerste instantie wist hij mijn bestelling zelfs niet te noemen. Hij vertelde mij dat de prijs van vorige maand was en het toestel nu ? 76,- duurder was! De dag dat ik belde was 16 december en op de website stond niet vermeld tot wanneer de prijzen geldig waren. Hij kon mij dus niet helpen en daarom heb ik de bestelling geannuleerd.

(Nokia 6610 icm. T-mobile 150 1-jarig, 16 december 2003)

• Mick

Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl en vergelijk al de shops (die in hun database staan) om de goedkoopste ertussenuit te halen. GSM-SHOP.NL is zeker niet goedkoop.

Ik heb nooit slechte problemen gehad bij www.telecom.nu en bij www.futuregsm.nl komt mijn volgende aanvraag. Over deze laatste heb ik tot op heden zeer goede ervaringen (lees: DUIDELIJKHEID).

Er zijn ook nog genoeg andere goede shops, maar welke? Ik zou het niet weten!

• Super ontevreden klant

.