verlenging orange

• everlast

Ik wil graag m'n orange abbo 30 verlengen voor een jaar. Ik heb dit abbo sinds 24 april dit jaar. Nu heb ik begrepen dat je pas drie maand voor het aflopen van je abbo je abbo kan verlengen voor een jaar. Kan ik ook verlengen maar met een abbo van 20 euro. Dus 10euro zakken per maand maar toch gebruik maken van 't voordeel van een goedkoop abbo of een cashback ??

Alvast bedankt voor jullie reactie

• Paul

dat kan, maar dan moet je wel kijken naar de cashdeals van Orange Free 20… dat is namelijk je nieuwe abonnementsvorm…

Paul

www.gsmdealer.nl

• Esther

Wat ook bij Orange kan is een amb. afsluiten van wel 30 euro waarschijnlijk heb je dan wel toestellen voor minder geld of gratis .

En naar een half jaar kun je je zonder kosten je amb. terug zetten naar 20 of 10 wat je maar wild

ik ben zelf ook bij Orange en mag ook verlengen ben dus alles aan het uitpluisen

Veel succes ik hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes Esther

• Marcel

Doe dit echter niet via Orange zelf want die kunnen je nu niks meer aanbieden! Ik ben zelf ook klant bij Orange 30 maar een verlenging zat er echt niet in omdat ze me aanboden let op: GRATIS NUMMERBEHOUD! Heerlijk bedrijf! ook bij de Orrangeshop geweest en die hadden hetzelfde!

Wacht tot na 1 jan dan gaan hun nieuwe “weggeef” budgetten in, nu zitten ze daar overheen en kunnen ze niks aanbieden! Let dus op!

• `tsjaka

ja ze kunnen nu geen verlenging aanbieden ,ik wou mijn abo 40 free verlenging met spve200 maar dat kan niet je betaald net zo veel als ieder ander,wachten tot januari wordt gezegt…wachten dus

• everlast

Ik ben niet zozeer op zoek naar een nieuw mobiel. M'n 6610 functioneert nog prima. Wel merk ik dat ik eigenlijk niet genoeg bel voor m'n 30 eurotjes per maand. Dus ik wil waarschijnlijk zakken naar 20 euro. En ik wil graag een ps2 ipv een toestel. Nu zag ik Aabeco met een gratis ps2 met verlenging van m'n abbo dertig voor 1 jaar. En voor verlenging van twee jaar terug naar een 20 euro abbo ook gratis. Heeft iemand nog een voordeligere shop gezien ? Want het liefst wil ik terug naar twintig maar maar voor 1 jaar vast zitten. En toch de ps2 zo voordelig mogelijk hebben. Kan iemand me trouwens vertellen als je gaat zakken van 30 naar 20 euro of je je overgebleven belminuten….(die ik dus veel heb omdat ik niet veel bel….)mee kan nemen naar je goekopere nieuwe abbo bij hun ?? Alvast bedankt mensen.

• Janano

Blij dat ik hier even keek, ik moet eerdaags ook mijn abo vernieuwen, sterker nog, ze hebben al 2 keer gebeld!!!!!!! Maar doe zelf eerst maar onderzoek….

Ik heb nog tot februari.

Ik heb wel een actie gevonden dat je maar €5 betaald en voor €30 beltegoed hebt per maand, voor 12 mnd. Dus geen toestel hoor, is dat wat?

Gr. Janano.

• everlast

Ze hebben mij nog niet gebeld…….Hoe ver van te voren neemt orange contact met je op dan ? Een maand voor het aflopen van je jaarcontract ofzo ?? Ik heb idd ook die aanbieding gezien. Dit was bij Aabeco dacht ik. Waar heb jij die aanbieding gezien ?? Aabeco is dit wat trouwens ??

• Janano

Ik heb de aanbieding op www.rinkel.nl gezien.

Maar dat is dan geen verlening hoor, maar een nieuwe abo.

Ik werd ca 3 maanden vantevoren al gebeld door Orange, toen was ik er nog helemaal niet mee bezig, dus heb ze afgewimpeld!