klacht telford

  • anita

    Ik had een abonnement van een jaar en wilde dat verlengen, na telefonisch wat info ingewonnen te hebben heb ik een verlenging van mijn abonnement aangevraagd voor 2 jaar met een nieuw toestel.

    Wat doet Telfort: maken ze er een pre-paid nummer van, dan cancellen ze het abonnement wegens contractbreuk, sturen vervolgens een rekening van 652 euro wegens opzegging van het nieuwe abonnement. Dit heeft heel wat telefoontjes van en naar Telford (wisten nergens van, is niet mijn afdeling, enz.). Uiteindelijk heb ik een aangetekende brief gestuurd met klachten, waarop ik nooit antwoord heb gekregen. Ik kreeg alleen een creditnota van hun (gelukkig). Dit alles heeft nu bijna 2 maanden gekost. Het volgende abonnement dat ik aanvroeg werd niet toegestaan wegens?? Zeg het maar.

    Ik ben dus niet zo blij met Telfort

  • KCLUCKY

    hhahaha www.anita.nl!!!

  • Pukkel

  • Paul

    ik telfort

    jij telfort

    hij telfort

    wij telforten

    zij telforten

    ik heb getelford :D

    Paul

    www.gsmdealer.nl