Welk internet bedrijf is betrouwbaar en goedkoop genoeg om je GSM te kopen

• GHV

Geef een korte beschrijving van je ervaringen op dit gebied.

• Savo

Kijk ff op www.telecomvergelijker.nl bij de shop survey. Daar staan ervaringen van mensen met diverse telecom/internetshops

• Guzman

Ik heb nu al voor de 3e keer op rij mijn gsm via internet besteld.

De eerste keer (zo'n 3,4 jaar geleden via www.tobeconnected.nl )was prima geregeld. De laatste 2 keer heb ik het via www.telecom.nu gedaan, ook hier heb ik geen klachten over.

Ik ben dan ook zeker niet meer van plan om mijn gsm in de winkel te gaan halen. Mijn ervaring is dat zij niet aan de internetprijzen kunnen tippen…..

• Jorg

Met www.gsmshop.nl heb ik ook prima ervaringen mee en zijn goedkoop.

• Joke

De beste ervaringen heb ik met Belzaak.nl en bestelmaar.nl Die zijn correct met afhandelen en altijd te bereiken.

• Jol moeder van 3 jongens

Ik heb goede ervaringen met GSMweb en gsmcorrect. Snel in huis hulplijn altijd bereikbaar terug gestort geld binnen de afgesproken termijn en 1 ervan is heel goedkoop.

• Agnes

Via Sitel mijn 7650 gekocht, nadeel is dat zij alleen T-mobile verkopen. Verder perfect!Jol moeder van 3 jongens schreef:

• eric

Ik heb enkele weken geleden 2 abbo's afgesloten voor mij en mijn vriendin bij www.bestelmaar.nl. Moet zeggen: perfect !!

Cashback netjes binnen de afgesproken termijn op mijn rekening overgemaakt, en ook de abbo's keurig op tijd binnen.