Opsporing verzocht!

• Telemaniac en Recep

We hebben een lange tijd kunnen genieten van telemaniac en recep. Beide konden ons altijd mooie inside information geven over het telekomwereldje. Maar waar zijn jullie toch?????

Ik heb het idee dat recep zich af en toe nog roert op het forum :)

Van telemaniac heb ik al een tijdje niets meer gelezen.

A.U.B. leg de ruzie bij en kom allebei weer terug !

• telemaniac

Maar er is wat mij betreft in zijn geheel geen ruzie tussen Recep en mezelf, hoogstens een verschil van mening en inzicht. Is dan ook zeker niet de reden van mijn afwezigheid. Ik heb het eenvoudigweg te druk met allerhande zaken. Maar zoals je ziet volg ik het forum evengoed wel :D

Mvg,

Telemaniac

NB. Recep moet natuurlijk voor zichzelf praten

• Telemaniac en Recep

Ha die Telemaniac :)

We hebben in ieder geval nu 1 van de twee te pakken die weer eens reageert. Waar ben je zoal zo druk mee? Je hebt in ieder geval weer tijd om te reageren.

Recep : kom nou ook eens weer uit je schulp!

• ¤lindå¤

:);)……

• telemaniac

Echt tijd om te reageren hebben we helaas nog niet. We hebben onze internetactiviteiten tijdelijk op een laag pitje gezet om meer tijd en ruimte te maken voor onze corebusiness “winkelier zijn”. Daar liep alles niet echt op rolletjes en de aangestelde “shopmanager” {idd Linda, die jij zo leuk vond} heeft dusdanig lopen rotzooien, dat de winkel dieprode cijfers schreef. Jammer genoeg zie je na een paar maanden vaak pas de oorzaak van het euvel. Voortaan sta ik dus zelf weer in de winkel en hebben we de shopmanager aan de kant gezet, en gelukkig kruipen we langzaam uit het dal. Een inhaalslag is evenwel lastiger dan vanuit een gunstige positie gas geven. Onze winkel is echter onze basis. We doen dus nu onze best om vanuit de basis weer op te krabbelen. Als dit succesvol is komen we vanzelf weer terug op internet. Tot op heden lijkt het allemaal weer beter te gaan. Met enige trots blijkt mijn inzet tot weer wat positievere cijfers te leiden.

Mvg,

Telemaniac

• Telemaniac en Recep

Alleen maar goed nieuws dat de zaken weer beter gaan:). Ik wist eigenlijk niet dat het zo slecht ging in de telecom markt. Wij kregen van jou wel eens het idee dat de zaken allemaal wel top gingen.

• telemaniac

De eerste vraag die zich voordoet is: Wie is u eigenlijk ?

Ach, wat heet goed of slecht. Tijdens de zomermaanden was het wat stiller omdat het zo heet was. De economie hielp ook niet mee. Maar wat veel slechter voor de zaken is geweest is het feit dat onze shopmanager de klanten als bijna vijandig benaderde. Nu dat ik weer zelf in de zaak sta krijg ik enorm veel verhalen van {vaste} klanten te horen waaruit dit blijkt. En dat is triest. Zeker omdat mijn vrouw en ik heel hard hebben gewerkt om wat van onze toko te maken. Maar ja, voordat je in de gaten hebt wat er aan de hand is, en voordat je zo iemand de deur hebt uitgewerkt ben je een flinke tijd verder.

Nu komen de zaken weer langzaam op gang. We houden er vertrouwen in. Maar de schade is wel heel behoorlijk. Er moest bijna 9 maanden lang dik geld bij.

Het is dan ook niet zozeer de markt die slecht zou zijn. Dat loopt wel aardig door. Ach ja, ook tegenslag hoort bij het leven :D

• Erik

Telemaniac,

Het is een tijdje rustig geweest op dit forum ( ook op andere fora!).

Jij hebt in ieder geval altijd een leuke bijdrage geleverd op dit forum. Vaak ben ik het er niet mee eens, soms natuurlijk wel. Ik heb wel een idee wie dit topic heeft gestart. Volgens mij is het een persoon die al een tijdje weg is geweest. DAAROM VRAAG IK DE TOPICSTARTER OM ZIJN ORIGINELE NAAM BEKEND TE MAKEN>>

Neemt niet weg dat ik het ook jammer vind dat jij weinig aandacht schenkt hier. Ik vond jouw bijdragen in ieder geval zeer informatief.

Over recep kan ik het volgende zeggen : BLIJF A.U.B. gewoon lekker weg

Over telemaniac kan ik het volgende zeggen : Kom weer terug!

• Telemaniac en Recep

Ik ben inderdaad een oude bekende op dit forum. Na wat aanvaringen met wat andere gebruikers heb ik besloten om het wat rustiger aan te doen. Ik lees echter dit forum vaak genoeg.

• istanbullu

ach man zeik niet en kom gewoon terug je hebt toch wel een dood uurtje per dag om te reageren op topics en om wat nieuws te brengen??