Gsmweb duurt erg lang

• tukker89

Ik heb dus vorige week een Nokia 3650 met een 2 jarig Orange free abonnement besteld bij Gsmweb.nl. Nu heb ik dus donderdag mijn contract door gefaxd en kreeg ik bericht dat het wel iets langer kon gaan duren voordat hij geactiveerd werd. Maar ik had gister nog geen bericht. Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren voordat ik mijn telefoon heb?

Grzz Mark

• WitteWel

Waarschijnlijk volgende week al , als je donder besteld hebt hoef je 'm meestal niet eerder dan Zaterdag erop te verwachten.

En als ze gemeld hebben dat het wat langer duurt moet je blij zijn want de meeste shops doen dit nl. niet eens.

(op een enkele goede shop na dan)

C-ya , WitteWel

• tukker89

Ja, ok, dat is wel waar, maar ze hebben het erover dat je hem 24 uur nadat het contract ontvangen is in huis hebt. Nou is het wel goed dat ze zeggen dat het langer duurt maar dan wil ik wel graag weten hoe lang het duurt. Vind dat namelijk een beetje belachelijk.

Grzz Mark

• WitteWel

Mijn mening is dat je dan niet bij een internet shop moet zijn maar bij een gewone winkel.

Mijn ervaring is dat het altijd wel wat langer duurt en zeker als je ook nog eens van een cash-back actie gebruikt maakt.

Jammer maar helaas is dit meer gewoonte dan uitzondering bij de meeste internet shops en het zou eigenlijk niet moeten als ze het beloven.

C-ya , WitteWel

• Antoine Chardet

heb al twee keer besteld bij www.2call.nl en moet zeggen dat ze erg snel zijn. De benodigde documenten kun je inscannen en per email versturen. Had mijn mobiel met simkaart na een paar dagen al binnen.

Maar ja, dat is mijn ervaring natuurlijk en misschien zijn er ook wel mensen die slechte ervaringen hebben met 2call.nl

• tukker89

Nou, ik heb gelukkig net bericht gehad dat hij verstuurd is. Als het goed is, moet hij er dan binnen 24 uur zijn. Dus we kijken morgen wel verder! ;)

• WitteWel

Klopt , heb met 2call m'n beste ervaring qua gsm's kopen.

Bijna altijd zeer snel , maar je moet er gewoon rekening houden dat iets niet vooradig is.

Dit kan overal maar bij een webshop zie je dit niet op de pagina , maar krijg je later te horen.

Bij een winkel kan je gewoon naar de volgende lopen.

C-ya , WitteWel

• Rob

Ik heb zelf zeer goede ervaringen met gsmeasy. 2 contracten afgesloten en binnen een paar dagen.

Wat betreft een cash back actie. Naar ik heb begrepen en zo is ook mijn ervaring krijgen ze de commissie van de provider pas als de eerste incassering heeft plaatsgevonden. Daar kan dus wel een paar weken overheen gaan.

Bij gsmeasy was het geld maandag afgeschreven en donderdag of vrijdag stond de cashback al op de rekening.

Het kan dus wel volgens de afspraken.

En nee, ik heb geen connecties of aandelen in gsmeasy. Gewoon erg tevreden over ze en dat mag dan ook wel eens gezegd worden……

gr,

Rob