samsung v200

• mas

Ik heb een 3 dagen oude v200 liggen, compleet in doos, met nog verzegelde software, 2x accu ( dik en dun), datakabel, headset, oplader, handleiding, lederen hoesje, mini antenne. Ik wil hem ruilen tegen een e700, moet wel simlockvrij zijn of van telfort. De mijne is simlockvrij.

Ik wist niet dat de v200 geen java ondersteund, en dat vind ik belangrijker dan de draaibare camera.

Dus ruilen of verkopen, wie o wie??

gr. mas

• mas

mas

• Ralf

:D hahaha…en dan probeer je het hier :D hahahaha

• mas

:D:D:D hoe meer plaatsen, hoe meer kans toch?

• Vanilla

had je dat nie kunnen bedenken voordat je een V200 kocht??

• mas

je hoeft het er niet in te peperen, ben er al genoeg ziek van…

• Vanilla

valt ie zo erg tegen dan?

• mas

eigenlijk vind ik hem prachtig, en hij maakt ook geweldige foto's en een heel mooi kleurenscherm en geluidjes ook, maar die java he? Ik wil graag spelletjes kunnen downloaden e.d.

het is dus zoiezo @#$ want de toestellen die java hebben, vind ik veel minder mooi om te zien:(

mas

• Vanilla

o! koop dan een gameboy ofzo!

En is da huisdiertje nix?

• mas

:D:D nee, da's niks nee. En wat dacht je van logo's e.d. die kun je dan toch ook niet downloaden? Verder heb ik zelf een prachtige hp digitale camera, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Inmiddels heb ik begrepen dat die nokia een veel kleiner en onduidelijker scherm heeft, met lang niet van die mooie kleuren als de v200, weet jij dat niet? Ik zie jouw naam al vaker verschijnen op de gsm's pagina's.

ps: zie je deze moeder al op een gameboy spelen in de trein?:D:D:D, dan staat een gsmmetje toch ietsje volwassener vind je niet?;)