Hallo iedereen,
Ik heb sinds een aantal dagen de Samsung A800 en ben er heel tevreden over. Maar ik heb wel een tweetal vragen waarop jullie hopelijk een antwoord weten:
1. Bij het versturen van een sms-je krijg ik de mededeling ‘unicode gebruiken’ als ik bijv. ë, é, ö, etc. wil intoetsen/selecteren. Ook kun je dan veel minder tekens nog maar intoetsen (hij springt bijv. van 151 naar 39 tekens over bij het gebruik van één van deze letters). Wanneer ik de desbetreffende letter verwijder krijg ik de mededeling ‘gsm alfabet gebruiken’.
Hoe kan ik dit oplossen?
2. Mijn vriendin heeft precies dezelfde telefoon. Als ik een sms-je verstuur naar haar met een afbeelding (bijv. een hartje), krijg ik van -in dit geval - Telfort meteen een sms-je terug met een vage tekst als: #\? keywoord bestaat niet! Dit is wel heel vaag en slaat volgens mij nergens op. Ik heb de klantenservice van Telfort gebeld maar die konden het mij ook niet vertellen. Lekker is dat. Wat ik me ook afvraag is, kost dat sms-je die ik dan van Telfort ontvang ook gewoon geld? Dat zou ik namelijk helemaal bagger vinden!
Weet iemand een oplossing?
Alvast thanx voor de serieuze reacties!
Groeten, Remco