Advies gevraagd: welke keuze is de beste volgens jullie?

• Mike

Hallo deskundigen,

Ik heb een vraag m.b.t. een aantal telefoons.

Ik twijfel tussen:

1. Nokia 6610 of 6100 gratis bij een Telfort 100 (24 mnd) (www.telfort.nl)

2. Samsung A 800 voor ?76-, bij een Telfort 100 (12 mnd) met ?50-, retour (www.gsmweb.nl)

3. Verlenging van m'n T-Mobile abonnement met een gratis Samsung E 700 bij een T-Mobile 150 (24 mnd) (www.gsmtrack.nl)

De belminuten hierboven genoemd zijn voldoende.

Het liefst sluit ik een 12mnd-abonnement af i.p.v. een 24 mnd. Dan zou je dus zeggen keuze 2. Maar de betere telefoons lijken me toch keuze 1 en 3. Wie van jullie heeft ervaring met de Samsung A 800? Bijv. hoe snel verslijt het klepje?

Mochten jullie me toch aanraden om toch te kiezen tussen keuze 1 en 3, welke telefoon kan ik dan het beste nemen? De Nokia's schijnen geweldig te zijn, maar de Samsung E 700 moet wel erg geweldig zijn!

Ik hoor graag jullie reacties.

Vriendelijke groet, Mike.

• Mike

Ik zie trouwens net op www.gsmdealer.nl, dat de Samsung E 700 los € 299-, kost! Dit kan ik bijna niet geloven! Dit is incl. verzendkosten. Er zit alleen een T-Mobile simlock op, maar ja die kun je voor ong. € 10-, wel laten verwijderen.

Zijn er nog andere zaken waar deze gloednieuwe telefoon rond deze prijs verkrijgbaar is? Bij andere zaken zie ik ze toch al gauw voor ruim € 100-, meer.

Groeten, Mike.

• ML©

Bij www.gsmtrack.nl is ie €279,- en 290 inc. verzendkosten ofzo…

• ML©

Hmm..hij is net weggehaald zie ik..

• WitteWel

Waarom zou dat zijn ?

Heb daar de mijne nl besteld Donderdag jl. en heb 'm nog steeds niet binnen :-(.

C-ya , WitteWel

• thomas

keuze 1 want telfort is wel zo dom om WEEEEEER zijn voorwaarden te veranderen, zo kon ik vorig jaar toch mooi na 2 maanden van een 24maanden contract af hahaaaaaaaa

;) Thomas