nog lopend contract- nieuw contract. nummerbehoud???

• Ralf18

ik heb nog een contract bij kpn lopen tot december maar als ik nu al een nieuw abbo wil aflsluiten en nr wil meenmen terwijl mijn contract dan nog niet aflgelopen is kan dat? of geeft het veel problemen ik betaal gewoon nog de termijnen door aan kpn en dan zou het toch geen probleem hoeven te zijn?? wie heeft hier het antwoord op of nog verdere tips! alvast bedankt

Alex

• pinokkia

Afkopen je abonnement

• wim

hoe moet je dat doen? gewoon aanvragen bij de provider?schriftelijk?

• pinokkia

Je belt er naar toe (denk ik). Dat kun je het beste doen en de provider legt het je uit. Meer kan ik U niet uitleggen.

• WitteWel

Waarom ga je niet over naar een andere provider met nummerbehoud op het einde van je contract ?

Zijn ook maar 2 maanden.

C-ya , WitteWel

• Ralf18

omdat wou wel s300 van samsung hebben met telfort en die is nu in de actie gratis bij tweejarig abbo, moet ik nog wel even me nokia 7210 zien te verkopen ( 2 maand oud, s300 word dan 4e foon in dit jaar… ergg he maar goed heb veel problemen gehad met telefoons dit jaar kapot gegaan bijv en ik wou het toestel niet weer hebben panasonic gd67 echt slecht ding dus andere gekregen )

• WitteWel

Er zijn constant leuke aanbiedingen hoor :?.

Ook in December heb je leuke , wie weet nog betere acties.

En waarom geen Samsung E700 ;-) , deze kan je een beetje beschouwen als de opvolger van de S300.

Maar ook de S300 is de moeite waard.

C-ya , WitteWel

• elooijenga

Aangeven schriftelijk bij kpn dat je met afkoop en nummerbehoud weg wil