Daar sluit ik mij ook bij aan 
Maar ff voor alle duidelijkheid, ik ben geen werknemer bij Telfort. Voor de genen die het echt willen weten ben ik werkzaam in het basisonderwijs,momenteel voor groep 7.
Mijn ervaringen met Telfort zijn goed en ben niet bang om daar voor uit te komen. 't lijkt alsof je Telfort geen goede provider mag vinden. Je moet je tegenwoordig laten naaien door Orange etc. Probeer vooral mensen die niet enorm veel verstand van mobiele telefonie tegen opdringerige verkopers te beschermen die beweren dat Orange etc. helemaal het einde is omdat hun zaak dan meer vergoeding krijgt. Bij Telfort kun je voor half geld dezelfde kwaliteit krijgen en ook nog eens hogere toestelkorting. Telfort is gewoon niet slecht en dat mag de wereld weten ook.
Er zijn mensen die Orange of Vodafone de hemel inprijzen en krijgen hier nooit klachten over. Ze zijn ook nog eens werkzaam bij de genoemde bedrijven. En hier loopt iedereen als een schaap achterna. Erg vreemd!
Maar goed, ik heb het idee dat het tij zich aan het keren is want ik lees steeds meer positieve berichten over Telfort. Misschien loopt iedereen dan daar wel als een kip zonder kop achterna… Wie zal het weten.
Maar in ieder geval kan ik heerlijk genieten van de discussies die soms op gang worden gebracht. En daar is dit bord toch ook voor!