frits

• eric

Wat maken jullie je nou druk over het feit of die frits nou wel of niet bij Telfort werkt, beetje reclame maken mag toch ook best. Zit zelf al jaren bij Libertel / Vodafone. Het werkt goed, maar tering duur !! Heb nu 'n prepaid kaartje van Telfort gekocht, kijken of het werkt. Werkt het niet, gooi ik het er gewoon weer uit.

• pinokkia

Daar heb je gelijk. Je moet het zelf ondervinden en niet door anderen beinvloeden.

• Frits!

Daar sluit ik mij ook bij aan :D

Maar ff voor alle duidelijkheid, ik ben geen werknemer bij Telfort. Voor de genen die het echt willen weten ben ik werkzaam in het basisonderwijs,momenteel voor groep 7.

Mijn ervaringen met Telfort zijn goed en ben niet bang om daar voor uit te komen. 't lijkt alsof je Telfort geen goede provider mag vinden. Je moet je tegenwoordig laten naaien door Orange etc. Probeer vooral mensen die niet enorm veel verstand van mobiele telefonie tegen opdringerige verkopers te beschermen die beweren dat Orange etc. helemaal het einde is omdat hun zaak dan meer vergoeding krijgt. Bij Telfort kun je voor half geld dezelfde kwaliteit krijgen en ook nog eens hogere toestelkorting. Telfort is gewoon niet slecht en dat mag de wereld weten ook.

Er zijn mensen die Orange of Vodafone de hemel inprijzen en krijgen hier nooit klachten over. Ze zijn ook nog eens werkzaam bij de genoemde bedrijven. En hier loopt iedereen als een schaap achterna. Erg vreemd!

Maar goed, ik heb het idee dat het tij zich aan het keren is want ik lees steeds meer positieve berichten over Telfort. Misschien loopt iedereen dan daar wel als een kip zonder kop achterna… Wie zal het weten.

Maar in ieder geval kan ik heerlijk genieten van de discussies die soms op gang worden gebracht. En daar is dit bord toch ook voor! ;)

• Henkie

Ik sluit me daar bij aan Frits, Valt mij ook op dat velen met “gespleten tong” praten.

en wel eens in GSM shops konden werken. Ik heb zelf ook meer dan 2 jaar O2/telfort en zwerf door het gehele land met mijn mobiel. Gewoon goed…

• COCO

Ja Eric, maar als jij jou simkaartje kwijtraakt dan krijg jij GEEN

nieuwe opgestuurt!

Dan ben jij wel jou nummer kwijt.

Bij bijv. Vodafone heb je een GRATIS verzekering op je simkaartje.

Dan raak je jou nummer niet kwijt.

• Henkie

Kost ook ff iets meer…

• WitteWel

Dan hedde ook wa ;-).

Wel jammer dat Telfort geen goedkope lage maand tarief abb. heeft in hen programma , zoals T-mobile 30 oid voor €10,- p/m.

Niet dat ik daar geb ruik van maak , maar anderen in mijn omgeving wel.

C-ya , Wittewel

• appie39

He COCO

Ik ben nog nooit mijn simkaartje kwijtgeraakt.

Maar als jij zo naïef (om niet te zeggen dom) bent om te denken dat jou verzekering GRATIS is,adviseer ik je toch eens om je in de tarieven te verdiepen.Hier kun je zien dat jou (vrijwel overbodige) verzekering gewwon in de tarieven verwerkt zijn.

Ik heb geen Telfort,en heb ook niets tegen Telfort.Ik heb meer moeite met de hoge tarieven van Vodazooi en Oranje.Maar ja,een kinderhand is snel gevuld als je je Simkaastje kwijtraakt…………..

Tjonge jonge wat een onnozel argument

Appie

• istanbullu

Hee Frits, kwam je vroeger ook niet op dit forum maar heette je toen niet RECEP, jullie overeenkomsten zijn vreselijk beangstigend.

• istanbullu

wat een @!#$-argument zeg. Zo weet je dat deze persoon echt helemaal niets van de gsm-business weet en nooit buiten zijn straatje durft te kijken.