Cashback

• Gerard

Hallo

Ik ben op zoek naar mensen die net als ik niet meer willen blijven wachten op het beloofde cashback geld van diverse gsm/abonnement aanbieders op internet.

Ikzelf heb reeds meerdere malen gemaild maar geen respons.

Vanochtend heb ik deze “ondernemer” en fax gestuurd met daarin mijn vraag

om de 240 euro welke hij mij schuldig is tevens krijgt hij van mij 24 uur om hierop per telefoon te reageren.

Op dit moment wil ik nog geen naam noemen daar de vorige mailtjes misschien niet zijn ontvangen maar van de fax ben ik zeker dat deze is aangekomen.

Als reactie uitblijft zal het gevolgt zijn dat een gerechtelijke procedure zal volgen.

Ook ik wacht reeds meer dan 4 maanden op mijn geld.

Uw mail met eventuele gegevens kunt U indien gewenst mailen naar

alleenmijn@hotmail.com.

Ik vind dat het kaf van het koren gescheiden dient te worden zodat alleen de betrouwbare aanbieders voor U en mij blijven bestaan.

• Erik

Hoi Gerard,

Ik moet ook al een tijd wachten op mijn cash back. Dit is bij gxm.nl Ik geloof dat dat gsmdealer de betalingen heeft overgomen. Ik verwacht dat het wel goed komt.

Bij welke shop heb jij een contract afgelsoten?

• gerard

Erik

De naam van deze GSM….. wil ik nog even voor mee houden want zoals vermeld krijgt hij/zij van mij nog 24 uur de tijd.

• reem

Ehh.. ik stond op het punt om het contract af te sluiten wat hiervoor vermeld stond bij bestelmaar.nl van vodafone 120 maar als het zo is dat je de cash back niet terug krijgt moest ik het misschien maar niet doen en is die van de kpn misschien een beter idee….iemand ervaring met de cashback van bestelmaar.nl??

• kim

Ik heb bij GSMvisie een abonnement afgesloten en echt super binnen 4 weken had ik mijn cashback.

Echt een aanrader! en BETROUWBAAR

• gerard

Ik ben vanavond nog gebeld door GSMVisie (het bedrijf waar het om ging)

De fout die was opgetreden was dat men gestort had op een giro met eindcijfer 8 en die van mij was een 7.

Mij is medegedeeld dat de financieele afwikkeling per direct zou plaatsvinden.

Komt het toch nog goed (heel vervelend zo'n foutje)

Dus GSMVisie bedankt voor de goede en nette afhandeling afhandeling.

• Erik

Gerard,

Alles is dus gelukkig goed gekomen!

• gietijzer

Oke Gerard, een foutje in het rekeningnr waardoor cashback niet gelukt is. Slim van die jongens om niks meer van zich te laten horen. Ze hadden jou moeten zeggen dat geld storten niet lukte (ik neem aan dat ze je e-mail hebben) in plaats van jou maanden te laten wachten. Dit doen ze uiteraard in de hoop dat je het vergeet en zij het geld in eigen zak kunnen steken.

Ik heb op dit forum 1,5 week geleden de vraag gesteld wat de ervaring was van mensen over GSMvisie.nl en daaruit bleek dat ze dat trucje vaker toepassen.

• eric

de cashbacks van gxm worden inderdaad door een ander overgenomen, ik faxte vandaag 3okt om 11 uur een brief waarin ik juridische stappen aankondigde, ik werd binnen een half uur teruggebeld dat eea binnen 4wkn wordt gestort, ik wacht dus nog even.

Weet iemand wat de hoogte van de cashback op een O2-500 was op 26jun bij gxm? ik weet het niet meer

mzz eric

• eric

Geen cashback retour bij bestelmaar.nl ? Heb 2 abbo's besteld 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin, maar alles keurig geregeld. En de cashback ( bijna 350 euro ) keurig op tijd binnen gekregen.