grootste webwinkels

• Paul

ik heb zelf ook 3 man personeel en ook Telepact lid… misschien doe ik voor de consument rustig aan… ik hoef ook geen zwaar denderende acties te hebben om te overleven :)

Paul

www.gsmdealer.nl

• Remmetje

Ik zou - in het kader van voordelige grote GSMshops - ook zeker even kijken bij :

Telecom.nu.

Daar vind ík vooralsnog ruimschoots de laagste prijzen voor Orange-abbo's + toestel. Daarbij ook standaard gratis €15 bellen en een dubbele 1e maand en gratis aansluiten. Ook contractverlenging is hier het goedkoopst.

Nog zoiets: bij GSMweb krijg je op een gegeven moment een toestel gratis, afhankelijk van de grootten van je abbo. Bij Telecom.nu verandert gratis echter op een gegeven moment in geld toe. Tot wel €300 !!!

Mocht je simpel willen vergelijken, moet je eigenlijk naar www.Belcompany.nl.

Veel info, veel plaatjes en uitgebreid vergelijksysteem.

Dus zoekt iemand naar bijv. Orange30 + toestel,

kijk ff op www.Telecom.nu

Groeten Remmetje.

• wieiswie

Dan moet je wel een hoog aanschafpercentage hebben. Je hebt 200 bezoekers.

Hoeveel heeft gsmtrack er dan, 500? En gsmweb slechts 1000?Paul schreef:

• Jochem

Als ze met zo “weinig” bezoekers toch veel verkopen, doe je het heel goed! dat betekent dat de bezoekers vinden waar ze voor komen –> je dus een goede site hebt.

• wieiswie

Jochem schreef:

>

> Als ze met zo “weinig” bezoekers toch veel verkopen, doe je

> het heel goed! dat betekent dat de bezoekers vinden waar ze

> voor komen –> je dus een goede site hebt.

Dat kan ik me voorstellen. Half jaar geleden een keer van iemand gehoord dat www.gsmweb.nl een aanschafpercentage (conversy noemen ze dat toch?) heeft van 2.5% ik kan me voorstellen dat www.gsmdealer.nl dan 5% heeft.

Als ik dan hiernaar kijk (200-300 bezoekers p/d)

http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=1108933

Hebben zij dus bij 5% zo'n 10 tot 15 bestellingen per dag. Dan neemt 1 aanvraag wel erg veel tijd in beslag.

Ik denk dat de meeste webwinkels gewoon veel meer bezoekers hebben dan 200 meer richting de 4000 (2000*5% =100 orders).

• esther

Ik denk dat ook wel www.vtu-telecom.nl in de rij thuishoort.

Diverse banners op diverse telecom site s

wieiswie schreef:

>

> Jochem schreef:

> >

> > Als ze met zo “weinig” bezoekers toch veel verkopen, doe je

> > het heel goed! dat betekent dat de bezoekers vinden waar ze

> > voor komen –> je dus een goede site hebt.

>

>

> Dat kan ik me voorstellen. Half jaar geleden een keer van

> iemand gehoord dat www.gsmweb.nl een aanschafpercentage

> (conversy noemen ze dat toch?) heeft van 2.5% ik kan me

> voorstellen dat www.gsmdealer.nl dan 5% heeft.

>

> Als ik dan hiernaar kijk (200-300 bezoekers p/d)

> http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=1108933

>

> Hebben zij dus bij 5% zo'n 10 tot 15 bestellingen per dag.

> Dan neemt 1 aanvraag wel erg veel tijd in beslag.

>

> Ik denk dat de meeste webwinkels gewoon veel meer bezoekers

> hebben dan 200 meer richting de 4000 (2000*5% =100 orders).

• Paul

Dat is alleen de voorpagina he… want ik kan je ook andere statistieken laten zien waar we er 100.000 in een maand hebben….

Paul

www.gsmdealer.nl

• Paul

ik denk niet dat je alleen naar nedstat moet en mag kijken. Wij hebben ook heel erg veel deeplinks van verschillende andere websites, waar we directe verkopen uit halen. Zo staan we op Kelkoo waar we redelijk wat orders vandaan halen. Een nedstat teller is dus geen goede indicatie welke webshop de grootste is. Je kan kijken naar de leeftijd van het bedrijf, de uitstraling en vooral niet vergeten de aanbiedingen. Providers doen immers alleen zaken met webshops waar men genoeg aansluitingen uit trekt. Gelukkig sluit ik voor de providers genoeg aan om leuke bonussen te mogen ontvangen!

Paul

www.gsmdealer.nl

• Jorg

De grootste zijn:

www.gsmweb.nl

www.gsm.nl

www.gsmshop.nl

Deze drie zijn ook al sinds eind 1998, begin 1999 bezig en dat scheelt een stukje!

Niet echt vergelijkbaar maar groter als bovenstaande:

www.telfort.nl

• GSMvisie

Wij hebben er zeker 1500 GSMvisie.nl