GSMvisie.nl betrouwbaar?

• gietijzer

Voor verlening of vervanging van mijn huidige T-Mobile 150 abo heb ik heel wat sites bezocht voor aantrekkelijke aanbiedingen maar niks spectaculairs (de meeste sites geven een “aanbieding” die gelijk is aan het aanbod van T-Mobile zelf) op eentje na: GSMvisie.nl.

Hier bieden zij een GRATIS abo. van een jaar aan. Ze rekenen wel de volledige 50 euro aansluitkosten maar deze staan niet in verhouding met de totaal korting.

Vandaar mijn vraag: hoe kan dit? Het aanbod is veel aantrekkelijker dan dat van elke andere winkel. Is dit bedrijfje wel te vertrouwen? Of is het de 50 euro aansluitkosten betalen en daarna nooit meer iets van deze mensen horen. Graag reacties van mensen die (goede of slechte) ervaring hebben met dit bedrijf.

• kim

Nou, ik wacht na 4 maanden nog steeds op mijn cashback. Zit nu met een abonnement opgescheept van Telfort, die ik dus elders MET een toestel erbij had kunnen krijgen.

Zelf weten, maar ik ken nog 4 mensen die hiermee de boot in zijn gegaan.

• gietijzer

Slecht nieuws dus. Ze hebben ook nog niet gereageerd op een e-mail van mij die ik 2 dagen geleden heb verstuurd. Dank je voor de tip Kim. Ik ga wel naar een andere (online)-winkel.

• kim

Ik heb juist erg goede ervaringen met GSMvisie.

Ik heb binnen 48 uur mijn toestel binnen en niemand is goedkoper.

Verder kreeg ik een evaluatie formulier over de service.

Helemaal goed.

Jammer dat jullie zo'n negatieve ervaringen hebben.

• jip

Ter info: je betaald de aansluitkosten aan Tmobile niet aan GSMvisie.nl