gratis playstation 2

• Bart

jij bent echt zwaar overdreven bezig. ik zit nu zo'n 2 maanden bij telfort en ben nog noioi zo tevreden geweest. de dekking is zeker goed (beter dan mijn vorige provider, Orange), en indoor is wél erg goed. Ik heb nog nergens een plek gevonden waar ik geen ontvangst heb. 't is bij Telfort misschien niet dat je overal volle bak ontvangt hebt, maar wel overal goed bereikbaar. Met 2 of 1 streepje kun je ook prima bellen. en de tarieven natuurlijk! Scheeld DE HELFT met mijn vorige provider en krijg er veel meer voor terug!

Nee, Telfort is nu gewoon top. En die slechte verhalen is gewoon oude koeien uit de sloot trekken. En idd zoals Frits zei: Die verhalen komen van mensen die zich op een Vodafone of Orange kaart leegrukken haha! :D

• Pukkel

Opzouten met jullie Telfort..Pokke netwerk! Veeg er m'n reet me af..

Wordt @!#$ en @!#$ ziek van die Frits ! Ik zweer het je,die jongen werkt echt bij Telfort.

Heb bij Telfort nog nooit een kloppende rekening gehad,het enige wat klopt is een ader in m'n leuter zodra ie een poesie ziet..

Mensen,diep treurend en denkend aan de mensen die nog steeds bellen met Telfort groet ik u.

We faxen,

Pukkel :D

• Pukkel

Donald duck zuigt trouwens..

• Frits!

Waarom werk ik nou weer bij Telfort? Ben dus gewoon een klant. Mijn beroep heeft verder helemaal niks met telefonie te maken. Als je ‘t echt wil weten mag je ’t me heel netjes vragen zonder te schelden. :D

Aan de reacties die je plaatst (leuters die stijf worden als ze poesjes zien) is duidelijk te zien dat je nog behoorlijk je pubertijd beleeft. Ik twijvel eraan of jij wel een abo mag afsluiten kereltje. Gewoon ooit es een pak&bel gekocht en toen conclussies getrokken. En nu loopt meneer met een kpn prepaidje op zak en is helemaal blij. Ben als geruime tijd klant bij Telfort en heb nog nooit een foute rekening ontvangen. Zal wel heel toevallig zijn als dat bij jou gebeurt. Oftewel, gelul. Met geen enkel netwerk is niks meer mis. Kwa dekking niet en kwa service. Alleen in de prijzen zit nog verschil.

• GSMfreaks

lees ik deze reacties.

Vanwege het feit dat jullie allemaal in de aanval gaat.:D

Suc6 allemaal (maar als ik jullie was zou ik maar zeer goed de factuurtjes na kijken want er zit altijd wel een fout tussen) maar wie niet geloven wil moet maar voelen.

Greetz Peter

End Of Discussion

• Bart

blij dat jij lol hebt, ik ook :D

nog nooit een foutje tussen mijn facturen hoor! telfort is nu prima in orde. en ga jij je maar lekker blauw betalen bij een andere provider, mij een zorg.

• Pukkel lacht Frits! uit!

Meneer Frits ! (Uilebal)

Volgens mij trek jij een beetje te snel conclusies vriend.

Kpn prepaidje (hahahaha) volgens mij let je niet zo goed op.

Toen jij voor het eerst je Piepie ondekte had ik al haar op m'n ballen,dus ga nou niet ouwehoeren over leeftijden.

Kijk dat sommige hier (met alle respect) wat jonger zijn betekent niet dat iedereen met een antwoord dat niet met gsm's te maken heeft meteen minderjarig is!

Knoop dat nou eens in je oren,schrijf het desnoods op.

Maar goed,even terug naar het telfort verhaal,

Zoals je kunt lezen zijn er toch genoeg mensen die nie zo te spreken zijn over Telfort.

Maar ja begrijpend lezen vond je vroeger natuurlijk een heel vervelend en moeilijk vak vroeger.

Dat geeft helemaal niets (we hebben de LOI,toch??).

Dus..

suc6 allen met Telfort (misschien dat jullie allemaal kunnen "samenbellen'')

is leuk,en kost je geen reet)

We faxen,

Ps:zie een heleboel reacties tegemoed

Pukkel(tje) volgens Frits ! he Frits !??!!??

• Frits!

:D

Denk dat je zelf toch eerst even mijn reactie goed moet gaan lezen. Daar stond duidelijk in dat ik dacht dat jij een klein pubertje was die beweerd dat hij een abo van KPN heeft. Maar ondertussen prepaid om dat je nog een abo mag afsluiten.

Maar goed. Mijn menig over Telfort verander je niet en dat jij met KPN belt is mij een zorg. Maar mensen zoals jij lopen achter de grote kudde aan en vallen mij aan omdat ik dat dus niet doe. 't lijkt alsof jij het niet accepteert dat ik klant van Telfort en óók nog eens tevreden ben. Gek hè!

En aan je reactie (again over leuters) te zien moet jij je wat minder druk gaan maken en een vriendin zoeken. Volgens mij sta je al een tijdje droog anders plaatste je niet steeds seksuel getinte opmerkingen.

We faxen!

• Pukkel

Hahaha..Ik lach het laatst..Sow..Da's ook weer uit de wereld.

Nu ff over kudde dieren (Telfort gebruikers)..

Ach..Ik kap er mee..Nutteloos..Je hebt gewonnen Frits !

Je gaat door voor de koelkast..

Iedereen in z'n waarde laten denk ik dan maar..

Mensen..

Einde discussie.. GENOEG!!

• Sandra

wat nou einde discussie?

Pukkel ik vind je gewoon weg onbeschoft….doe es normaal of ga lekker op een TMF chat zitten leuteren!!

En gelukkig zijn mijn ervaringen met Telfort prima, moest de laatste keer een paar keer bellen over een contract verlenging (jaja twee jaar bijgetekend) en heb niet langer in de wacht gestaan dan 2 minuten…..en ik meen dit echt serieus.

Ze waren erg aardig en hebben me goed geholpen.

Over het bereik heb ik ook niks te klagen, ik woon onder het kanaal, voor wie een beetje in NH bekend is, en alleen in de tunnel heb ik geen bereik, nou jammer dan, wie wel!!

Gr. Sandra