gratis playstation 2

• everlast

ben op zoek naar een abbo waarbij ik een gratis ps2 krijg. Ben alleen niet verzot op telfort. Dat zijn nl de aanbiedingen die ik overal zie. Iemand een andere site voor me waar ik dit kan vinden ??

• Frits!

Met Telfort is tegenwoordig niks meer mis hoor. Met geen enkel netwerk.

• GSMfreaks

Frits! Dat jij nooit verderkom dan je voordeur dat moet jij weten, maar om dan te gaan verkondigen dat ze zo perfect zijn daar kots ik ff van.

Als ze zo perfect zijn waarom moet je dan nog steeds 20 a 40 minuten wachten tot dat je iemand aan de lijn krijg? (En niet lullen dat het niet zo is.)

Waarom kan je dan met telfort niet overal indoor bellen?

Conlcusie is gewoon dat Telfort het tot nu toe het slechtste provider is in het land.

Aan everlast:

Als je goed wil zitten dan kan je maar beter T-Mobile aanschaffen?

zij zijn op vele opzichten beter dan telverrot

Greetz Peter

PS: Frits! kom nu maar is met goede argumenten waarvan je die toch niet heeft

• Frits!

Ze zijn niet perfect, maar ook niet zo slecht als beweert wordt. Want er wordt een hoop overdreven door mensen op dit forum. Komt natuurlijk ook mede dat een hoop mensen op dit forum bij de concurent aan het werk zijn en mede daarom Telfort afkraken. En dan heb je natuurlijk nog de mensen die zich al jaren op een Vodafone of Orange simkaart aan het @!#$ zijn. (over deze mensen wordt trouwens niet zo'n commentaar geleverd als op mij…) Die vinden Telfort dan ook ineens slecht. En ik ben zeker niet fanatiek al jaren aanhanger van Telfort hoor. Ik wissel eens wat af van providers, het is maar net wat gunstig voor me is. En dat is nu zo'n anderhalf jaar Telfort. Maar als ik bijvoorbeeld na mijn contract elders goedkoper kan bellen sluit ik me daar aan. Om de dekking hoef je niet te denken, die is van alle providers toch wel goed!

Goede argumenten zij er wel dergelijk.

-Goedkoopste belbundels

-Goedkoopste SMS bundels

-Standaard geen aansluitkosten

-GRATIS bellen naar voicemail

-1,50 euro!!!!! per 1 MB (zo'n 1000 wappagina's) En dat is RETE goedkoop!

-Prima dekking

-Hoogste toestel kortingen

-Na belbundel gewoon voor hetzelfde goedkope tarief doorbellen.

Dit maakt Telfort dan momenteel wel de aantrekkelijkste aanbieder. Als je echt ook in bunkers bereikbaar zou moeten zijn dan moet je KPN of Voda nemen. Maar daar betaal je dan ook weer voor.

Maar wat ik uiteindelijk wil zeggen: de verhalen rond Telfort zijn zwaar opgeblazen en overdreven. Ze zijn zo slecht nog niet.

• Mariek

Wat een onzinverhaal zeg! Ik had O2 en heb nu T-mobile maar het bereik was in mijn geval veel beter met O2. Met mijn O2 abo kon ik overal bellen ook indoor in de stad maar dat lukt met mijn T-mobile abo niet. Het verschilt gewoon per plaats en waar je met het een goed belt, lukt het ergens anders niet. Iedereen moet dat persoonlijk voor zichzelf uitzoeken. Dat je op deze manier reageert, is toch wel een béétje overdreven en onbeschoft ook!

• Jolanda

Ik vind het ook onzin en ben het met Frits eens!!! Ik heb al een jaar o2/telfort en ik heb overal goed berijk (gek genoeg niet met mijn nokia, maar met samsung wel.) Ook binnens huis en in de lift naar 9 hoog. Mijn mannetje heeft nog orange maar kan binnen niet bellen en valt vaak weg. Ook geeft hij vaak netwerkfout aan. Gaat dus gauw over naar telfort. Met nokia en met samsung maakt bij hem niks uit. Ook mijn vriendin met orange kan in huis niet bellen. We wonen allemaal in Amsterdam. Voor de rest geen problemen met telfort en is zeer goedkoop.

• GSMfreaks

Ik heb alle providers al in me bezit gehad.

Dus ik spreek uit ervaring.

Mijn ervaringen met Telfort zijn Rond uit slecht! Klaar en kan me niet verrotten of je met me eens ben of niet.

Het is gewoon een feit dat je in meeste plaatsen met Telfort nog maar niet of nauwlijks indoor kan bellen. Als zij dat eens kan oplossen dan zouden ze pas goed uit de bus kennen komen maar tot heden is er nix veranderd.

Mijn ervaringen zijn:

- Fout gefactureerde rekeningen

- Kan niet indoor bellen in vele plaatsen

- Moet steeds zeer lang wachten tot dat je een mederwerker aan de lijn heb.

- Ze zijn ook niet klantgericht.

Kan wel meer punten op gaan noemen maar dan komt alle agressie weer naar boven. En ik spreek hier niet over 10 jaar geleden want zo oud zijn ze ook weer niet.

Het gaat hierom de periode tussen 2001-2003

Dus de conclussie is gewoon dat ze ronduit verkeerd bezig zijn.

Ze mogen de goedkoopste zijn maar toch vind ik Telfort een duurkoop.

Maar jah jullie moeten zelf weten maar dit is echter mijn ervaring.

Dus Frits! je ziet al dat dit niet lang is gelede!

Greetz Peter

• Jolanda

Nou Peter dat is dan jou mening en die respect ik ook. Maar mijn ervaring is goed gelukkig maar want heb weer een jaar bijgetekend bij telfort. Ik weet niks over deking indoor of outdoor want ik bel meestal in Amsterdam of Rotterdam en daar is ie prima. Over mijn factuur niks te klachen en tja ik hoef ze dus nooit te bellen dus ook wat dat betreft weet ik het niet. Mijn ervaringen met orange zijn juist slecht helaas.

• Frits!

Nou nou, meeste plaatsen geen indoor dekking is ook wat overdreven. Jij vind Telfort verrot, prima! Maar je moet niet overdrijven. Of loop je als een gewoon achter de kudde van GSM-pagina aan die Telfort ook verrot vind (vanwege 't feit dat ze allemaal bij de concurrent werken of zich al jaren op een Orange of Vodafone sim trekken :) )

• eric

Alles lees ik, met 'n glimlach. Maar wat is jullie nou de beste provider ??