PDA i.c.m. GSM-abonnement

• Akin

Hallo,

Ik ben inmiddels toe aan een nieuwe abonnement voor mijn mobiele telefoon. Alleen de telefoon die ik nu heb, Nokia 8910i, ben ik dik tevreden mee en kan ik nog wel een lange tijd gebruiken.

Nu vroeg ik me af, zijn er GSM winkels waar je ipv een GSM een PDA kan bestellen… Zou voor mij ideaal zijn, want ik ben op zoek naar een PDA.. En de prijzen van een PDA schelen tegenwoordig niet meer zo veel van een GSM.

Bovendien is het in principe hetzelfde… de GSM aanbieders krijgen bepaalde kortingen van de providers die niet afhankelijk zijn van de soorten toestellen. Dus het is een kwestie van de korting overhevelen op de PDA en het verschil betaal ikzelf.

Anders zal ik mijn abo moeten verlengen en korting op mijn maandelijkse kosten nemen ipv een telefoon.

Iemand raad…?

Ook mensen met een eigen GSM shop die tevens PDA's verkopen zijn welkom natuurlijk…

Alvast bedankt.

Akin.

• GSMvisie.nl

Welke PDA zoek je

• Akin

De HP Compaq 2210

Met de T-Mobile 1200 abo of de Vodafone 1000/1500 abo..

Momenteel heb ik een T-Mobile 450 die is afgelopen en die ik kan verlengen..

Groet,

Akin.

• GSMvisie.nl

Bij de Tmobile 1200 € 79 excl. BTW en verzendkosten ( 5.95)

Bij de Vodafone 1000/ 1500 € 109 excl. BTW en verzendkopsten (€5.95)

Met vriendelijke groet,

GSMvisie

• Akin

Bedankt!

Ik heb al op de site gekeken en ik zal straks even telefonisch contact met je proberen op te nemen..

Akin.