Telfort haha nooit meer

• Peter

Mijn ervaring met Telfort: vorig toestel batterij kapot, dan maar gelijk contract verlengen omdat je dan een Siemens S55 met camera krijgt(2 jaar 100- 15? / mnd) ook nog een datakabel bij gevraagd i.v.m. foto's naar PC en organiser. Na 5 weken, ondanks bekendheid(lopend contract) bij Telfort inschrijfformulier invullen en terug sturen -1e week-, extern bureau beoordeeld contract aanvraag -2e en 3e week, bevestiging vervolgens wachten want binnen 5 werkdagen heb je je telefoon - 4e week-, maar eens bellen waar je telefoon blijft na een week bkijkt dat de S 55 niet meer op voorraad is - 5e week- EN DAN ja hoor daar is de telefoon! JA de telefoon met: een echte leuk presentje voor het snelle reageren mijnerzijds en de datakabel -6e week-. Gebeld waar de camera was en deze werd na gestuurd zeiden ze tot 18-09-03. Op 18-09-03 kreeg ik te horen dat er bij Telfort een vergissing was gemaakt en dat de S 55 camera alleen als accessoire kan worden bij besteld.

Ik ben nu dus verschrikkelijk boos en doe het door naar mijn rechtsbijstandverzekering welke overigens al aangaf deze zaak te winnen omdat in mijn afgesloten contract zwart op wit staat dat dit accessoire meegeleverd werd!

• pinokkia

Zit toch niet te zeiken daarover. Bij elke provider heb je altijd wel eens iets niet goed in orde. Nou ik zit vanaf het begin al bij telfort en ik heb NOOIT geen problemen gehad met telfort. Klantenservice vind ik goed, snelle afhandeling. En mocht het niet zo zijn dan geven ze hun fout toe. EN DAT VIND IK AL MEER DAN GENOEG