Slechte ervaringen met debitel?

• Alessandro

Ik wilde van een goede debitel (Telfort) aanbieding gebruik gaan maken, maar volgens Niels moet ik dat niet doen. Wat is het probleem? Het loopt gewoon via het telfort netwerk en dat lijkt me prima, ik heb momenteel nergens last van. Ik zit nu met m'n tele 2 pre paid kaart op het O2 netwerk en zou dus hetzelfde moeten zijn.

Zijn er dan andere dringende redenen waarom debitel absoluut niet te doen? Het zou wel jammer zijn, aangezien je daar de mooiste aanbiedingen mee krijgt.

• DJ Lorenzo

Ik heb iig geen slechte ervaringen met Debitel.

• Savo

Bij de aanbieding die jij gezien hebt bel je via het netwerk van O2/Telfort. Als je daar tevreden over bent, dan weet je dus wat je qua netwerk kunt verwachten. Bedenk echter wel dat de facturering en klantenservice etc. via Debitel gaan. Ook zijn de tarieven van Debitel. Ik heb er geen ervaring mee, maar dat is het verschil met een abonnement via O2/Telfort.

Suc6

• Debisux

Dat is wel het stomste wat je kunt doen, via Debitel aan abonnement afsluiten. De service is niet conform de reclame. Heb ZEER slechte ervaringen met debitel!

• pinokkia

Mevrouw/meneer debisux kunt U me meer vertellen hierover

• Debisux

Debitel de zekerheid van de juiste keuze? Ze bedoelen: Debitel de zekerheid van de foute keuze.

• gerard

neem dan gewoon een abbonement direct met telfort heb je en lagere tarieven en betere klantenservice enzo…toch is telfort vrij duur naar mijn mening, alleen als je veel met mede netwerkgebruikers beld is het goedkoop anders is T-mobile een goed alternatief mzzl

• Frits!

Telfort bied 2 soorten abonnement aan:

-Abonnement van Telfort http://www.telfort.nl/prive/abonnement/abonnementen/avantelfort/

-Samenbellen van Telfort

http://www.telfort.nl/prive/abonnement/abonnementen/svantelfort/

En jij hebt het over het samenbellen abonnement. Die is inderdaad voordelig als je veel naar vaste nummers en mobiele nummers van Telfort belt.

Maar ‘abonnement van Telfort’ is voordelig naar alle nummers, en ook nog eens goedkoper dan T-mobile.

• Gsmfreaks

we weten nu wel dat je voorstander van telfort ben

maar ik heb nare ervaringen ermee gehad ben blij dat ik ervan af ben

T-Mobile daar kan je beter een abo afsluiten

Of beter nog V……

GreetZ Peter

• Frits!

Ik verbeter Gerard toch alleen maar? Helemaal niks van Telfort-rulez in mijn post terug te vinden. Waar sommige mensen zich toch druk om maken…