Telfort of T-mobile

• Karel

Ik overweeg een nieuw abonnement af te sluiten. Zowel Telfort als T-Mobile hebben mooie aanbiedingen maar wie heeft er ervaring met deze netwerken? Zijn ze een beetje goed? Hoe is de landelijke dekking? Wat is de kwaliteit van het netwerk? Ik hoor graag alle ervaringen, zowel de goede als de slechtere. Je gaat immers wel een contract voor langere tijd aan!

Alvast bedankt.

• Daan

Het ontloopt elkaar niet veel, hangt een beetje af van het gebied waar je veel belt/bereikbaar wilt zijn. Telfort is nogal warrig qua administratie, met T-mobile/Ben heb ik dat probleem de afgelopen 4 en een half jaar nooit gehad, afgezien van enkele incidenten dat ze wat facturen “bewaarden”en dus later alles in 1 keer betaald wilden zien. Met Telfort (O2, eigenlijk zelfs Telfort1) heb ik een slepend financieel conflict waarvan allen zij misschien begrijpen waar het over gaat.

Ik heb goeie ervaringen met de klantenservice van T-mobile, hoewel ze nogal eens de neiging hebben om je het bos in te l*llen. Maar met een overtuigend verhaal wordt je meestal goed geholpen. Met de klantenservice van Telfort heb ik geen ervaring. Sterkte met je keuze!

• telemaniac.nl

Telfort

• pinokkia

Ik zit al 4 jaar bij telfort. Ik heb zelf nooit geen problemen gehad. Bij T-mobile zitten heel veel vrienden van mij. Maar die hebben om de haverklop met de facturen problemen gehad en dat heb ik dus nooit gehad.

• pinokkia

Je kunt ook voor 1 jaar afsluiten hoor. Dat doe ik altijd. Met een kleine bijbetaling ( samsung s500 b.v)

• Frits!

Beide netwerken zijn goed. Telfort heeft wel het voordeel dat bellen naar je voicemail gratis is en dat je GPRS standaard geactiveerd is en heel erg goedkoop is. Voor 1,50 euro per MB kun je heel wat wappen (zo'n 1000 wappagina's) Kost je bijna niks om je mail of krant te lezen op je telefoon. Of ‘t weer op vragen, treintijden of ’t online telefoonboek raadplegen :) Super mooi en kost je bijna niks!

• Supermooi

Ik heb geen ervaringen met Telfort, maar wel met T-mobile. Heb al 4 jaar een abonnement bij hen en nooit problemen gehad. In tegenstelling tot andere berichten, heb ik de (klanten-) altijd als zeer vriendelijk en deskundig ervaren. Ik zou T-mobile aanbevelen. Zeker met de aanbieding van een SE T610 voor EUR 19. Succes met de keuze.

Supermooi

• Jakke

Moet je met Telford ook steeds buiten gaan staan als je wilt bellen?

Als ik in Baarn ben heb ik binnenshuis nog nauwelijk of geen ontvangst en hier in Bilthoven is het al niet veel beter.

De factureerafdeling is niet bepaald klantvriendelijk. Betaling DIENT binnen 7 dagen binnen te zijn. Wel eens van een verzoek gehoord? Deze betaling loopt dan via een bank die er al 4 tot 5 dagen voor nodig heeft om een betaling te verwerken.

Maar goed. Ze zijn goedkoop, en dan moet je concessies doen.

Het niveau van KPN en Vodafone halen ze echter lang niet.

• pinokkia

De rekening wordt automatisch met de 10 dagen afgeschreven. De ontvangst in Arnhem is perfect. En de factuurafdeling heb ik geen problemen mee. Ooit heb ik een rekening niet betaald vanwege te weinig saldo. Ik heb gebeld en ik mocht het met de volgende factuur betalen of gelijk overschrijven. Dus ik mocht kiezen. Dus zeer klantvriendelijk!

• stefan

Ik zou t-mobile nemen!