Telfort200+7250i

• Smooth

Hallo mensen,

Weet iemand waar ik voor een laag bedrag een telfort 200 abonnement icm een nokia7250i kan nemen.(2jarig abonnement)

Het goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb is het bovenstaande abo voor met bijbetaling van 19 euro voor het toestel.

Maar misschien weet er iemand een nog goedkopere aanbieding!

Alle reacties zijn welkom.

Greetz

• Jan

Bij gsmweb is die volgens mij gratis

• pinokkia

Op www.gsmweb is hij voor 1 jaar 159 euro en 2 jaar gratisSmooth schreef:

>

> Hallo mensen,

>

> Weet iemand waar ik voor een laag bedrag een telfort 200

> abonnement icm een nokia7250i kan nemen.(2jarig abonnement)

> Het goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb is het

> bovenstaande abo voor met bijbetaling van 19 euro voor het

> toestel.

> Maar misschien weet er iemand een nog goedkopere aanbieding!

> Alle reacties zijn welkom.

>

> Greetz

• Smooth

Jan, pinokkia

Bedankt voor jullie reactie. Jullie hebben gelijk, bij gsmweb is ie gratis. Dus ik denk dat ik dat maar ff doe.

ciao

• Tim

Bij GSMvisie is hij ook Gratis en snel leverbaar 2 werkdagen.

• Rick

SPAM !!!!!!

• Smooth

Tim,

Volgens mij is ie bij GSMvisie niet gratis. Ik heb gekeken en icm met abonnement moest ik iets van 90 euro betalen!

Trouwens jammer dat ze bij gsmweb geen verzekering erbij hebben. Ik wil het toestel graag verzekeren, het is een paar keer voorgekomen dat ik m'n mobieltje in de trein heb laten liggen bijvoorbeeld. En een verzekering is dan altijd handig.

Weet iemand waar ik dus icm met het bovenstaande abonnement tevens een verzekering kan afsluiten.(Dus Telfort 200 met gratis nokia7250i + verzekering)

Suggesties zijn welkom.

cioa

• Smooth

Het valt me op dat veel gsmshops geen verzekering voor het toestel aanbieden.Ik denk dat sommige gsmshops bewust geen verzekering erbij leveren omdat er misschien veel misbruik van gemaakt wordt. Ik weet het niet! Wie weet er meer van? En hoe het precies zit?