Telfort aanbiedingen

• Rick

Wie heeft er onlangs bij telfort een abo besteld? Ik heb de 6610 met een 100 abo besteld. Binnen 5 dgn in huis zeggen ze. Was er bij mij mooi niet. Ze reageren niet op e-mails dus klantenservice maar gebeld. Krijg ik een gast die zegt dat het 2 wkn gaat duren. Prima, maar laat dat dan ff weten, toch?? Eerste indruk van telfort niet zo erg mooi dus.

• Ralf

ja bij mij idem….Staat op de website dat het 4 a 5 dagen duurt voordat een telefoon voorradig is (in mijn geval de SL-55)….Maar dan bel je wat rond en dan duurt het 1 a 2 weken tja….niej erg handig…

• Peter

hier nog één

• Ralf

en een vriend van me had een SE-t610 via internet besteld…je raad het al…niet op voorraad :D

• Rick

Nou ja, 2 wkn is natuurlijk geen ramp, als het daar maar bij blijft. Misschien hadden ze de niet verwacht er zoveel te verkopen ofzo.

• leo

niks aan de hand woendag contract op de post

zaterdag (vandaag dus ) de postbode voor de deur voor een handtekenning.

Niks te klagen dus

• Rick

Da's mooi, welk toestel had je?

• Rick

Ga mijn mening wat betreft Telfort bijschaven. Ik heb net een e-mail ontvangen waarin staat dat hij verzonden is. Zit zelfs een code bij waarmee ik bij TPG kan kijken waar het pakket zich bevindt. Da's toch wel erg netjes. Nu alleen nog een e-mailtje als er vertraging op zit en het is helemaal goed.

• Tim

Ik heb mijn bestelling gedaan via GSMvisie alle toestellen direct uit voorraad leverbaar zeggen ze en inderdaad de volgende dag de SL55 van siemens binnen.

Echt super. Je krijgt zelfs een mailtje als het toestel bij hun verzonden is.

Rick schreef:

>

> Ga mijn mening wat betreft Telfort bijschaven. Ik heb net een

> e-mail ontvangen waarin staat dat hij verzonden is. Zit zelfs

> een code bij waarmee ik bij TPG kan kijken waar het pakket

> zich bevindt. Da's toch wel erg netjes. Nu alleen nog een

> e-mailtje als er vertraging op zit en het is helemaal goed.

• Rick

SPAM !!!!!!