AAAAAAAAHH!!

• Maastrichtje

Ik weet 1 ding cker!!!

IK KOOP NOOIT MEER EEN GSM( OF SLUIT NOOIT MEER EEN ABONNEMENT AF ) BIJ WWW.SITEL.NL!!!!!!!!!!!!

waarom?? dat zal k ff zegge

Ik heb een T610 met een T-Mobile 225( 1jarig ) aangevraagd op dinsdag 19-08… op donderdag 21-08 heb k t contract helemaal ingevuld terug gestuurd met alle copies die ze wilden… goed, k verzond t zo, zodat ze t binnen plusminus 1dag zouden krijgen… maar goed, ze hebben mn contract waarschijnlijk al ontvangen, maar ik heb nog steeds geen mobieltje ontvange!!

Sorry hoor maar dan vind ik de service wel heel slecht, en vooral als ze zegge dat je de gsm na 1 dag nadat ze mn contract hebbe ontvange dat ik dan mn mobieltje krijg…

Maar goed, dat moest er ff uit, misschien vinden jullie sitel.nl wel ok maar ik dus niet!!!

en dan nog een vraagje voor jullie die ervaring met sitel.nl hebbe: duurt t echt zo lang tot dat t mobieltje aankomt??

groetjes mij

• Frits!

Kan toch gebeuren dat iets ff niet op voorraad is? Was met mijn bestelling bij Typhone ook het geval. Geduld is een schone zaak zeggen we dan ;)

• Maastrichtje

jaah ok… maar k kan eigelijk niet w8en :D

• Savo

Heb je trouwens al gewoon simpelweg geprobeerd met hen in contact te komen?? Die kunnen je waarschijnlijk meer vertellen over je bestelling. En het zal dus ook meer duidelijkheid geven dan hier meteen al een potje te klagen……..

• Maastrichtje

Ik probeer ze al de hele tijd te bereiken; bellen, mailen, maar no answer!

• istanbullu

volgens mij is een dag 1 dag en niet meer. Als ze de gsm niet op voorraad hebben hadden ze dat op zijn minst op de site mogen vermelden. Ik vindt de handelswijze van sitel.nl hier niet correct en zal in de toekomst rekening houden met deze heeeele slechte service.

• Maastrichtje

Juist… ze mogen heus wel ff melde wat e mis is…

maar goed, we wachten wel

• USA-traveller

Ik heb op een site (weet helaas niet meer welke) gelezen dat als je je gegevens met aanvraag nar sitel.nl hebt gestuurd je waarschijnlijk opgelicht bent.

Je zou dan het geld dat je betaald hebt (automatisch) kwijt zijn.

Ik hoop het beste voor je.Maastrichtje schreef:

>

> Juist… ze mogen heus wel ff melde wat e mis is…

> maar goed, we wachten wel

• Ramon

Volgens mij ben je 1 van de weinige met zo'n ervaring.

Tijdens kantooruren reageren ze bijna altijd binnen 10 minuten als je een vraag via de helpdesk stelt. Dit zal wel weer thread zijn tussen 2 telecomzaken die elkaar zwart proberen te maken.

• Xander van Waart

Ik heb al heel veel goede ervaring met sitel, altijd snel antwoord en er is nog nooit iets mis gegaan of te laat gekomen…