Abbonoment?!?!?

• Frits!

Prima telefoon, prima netwerk, prima tarieven :)

• Ralf

200 euro voor een 2ehands 8310…..dat kan je proberen maar dan is diegene wel heel gek als hij dat ervoor wil betalen….:D..een 8310 betaal je (op een willekeurige site) 289 euro voor..nieuw….simlockvrij….dus ga maar uit van max 100 euro of zo..150 iets in die richting

• Maastrichtje

Ik ben ook 16 en k heb een abb. genome; 1 jarig, 225 belminuten, 20 smsjes, 33 euro per maand

kun je ook doen?

ciao :D:)

• Dirk

welke provider en welke telefoon en via wat heb je dat besteld internet??

• Pukkel

Bij Orange kun je als 16 jarige een abbo nemen hoor!!

Wel gemachtigd door ouders..

Groet,

Pukkel :D

• Peter

Dat kost hij in de winkel niet eens meer

• Frits!

… is KEI duur! Te duur.

• Ralf

Orange is in verhouding op het moment de duurste provider die er is…Zolang je binnen je bundel blijft is het nog te overzien maar als je daar eenmaal buiten komt wordt het gigantisch:D

• Frits!

Maar je bent al snel door je bundel heen door de gigantische hoge tarieven die worden gevraagt. Maar ja, al die reclame van hun zal ook betaald moeten worden.

• lilalely

hallo,

ik heb al 2 jaar een abb, bij orange,(voorheen dutchtone), maar ik vind het wel meevallen, ik had 30 euro bundel en in 1 jaar hield ik altijd 50 euro over,ik bel niet weinig, heb geen huistelefoon dus mijn mob, is mijn huistelefoon, nu heb ik mijn bundel verhoogt naar 40 want ben van plan komende 6 maanden veel naar buitenland te bellen.

wat betaal je dan bij andere prov. per minut

???????