Abbonoment?!?!?

• Dirk

Heee

is het slim om een 2 jarig abbonoment te nemen waarbij je 20 euro per maand betaald voor 100 belminuten en 30 smsjes voor een 16 jarige??

of zeggen jullie blijf maar lekker bij prepaid

wat is het slimste denken jullie??

• Rick

Ligt er maar net aan hoeveel geld er binnen komt :P ik ben zelf 17 en abbonement dat bevalt me wel goed :)

• Dirk

najah kheb wel werk maar kweet nie of da slim is om 2 jaar abo te nemen want je zit er echt gewoon 2 jaar aan vast en kweet nie of ik dan nog werk heb

• Frits!

20 euro is niet extreem veel veel per maand. Dat moet toch wel elke maand op te hoesten zijn? Als je prepaid per maand 100 minuten beld en 30 SMS'jes verstuurd ben je ook nog eens veel meer kwijt, niet?

• Dirk

Hee

jah dat is ook eigenlijk het probleem

maak ik da wel op

en ff vraagje

als je gsm belt gaat da danook van die 100 min af?? of gaat die tijd dan sneller ofzo???

• Frits!

Als je met abonnement naar een GSM belt of een vast nummer belt gaat 't van die honderd belminuten af. Bij prepaid van je beltegoed.

• Ralf

het is overigens wel zo dat als je onder de 18 bent je geen abbonement (!!!!!!!!!!) kan aanvragen…dit moet dan op de naam van een van je ouders…

• Dirk

ja dat wis ik maar kheb nu 8310

sim lock vrij

wat zou ik daar nog voor kunnen vrage hij is uit 2003

• Frits!

En dan nu al een nieuwe GSM? Welke had je nu op 't oog dan? :D

En bij welke provider laat je je aansluiten. Aan de prijzen dacht ik telfort, of niet ;) Goede keus overigs hoor :)

Voor die 8310 zou je nog best 200 euro kunnen vangen :)

• Dirk

ik zat te denke aan telfort jah met 7210