vertraging uitbetaling cash -back

• Johan

In juni van dit jaar bestelde ik via een internetwinkel een los 02(Telfort) abonnement.De cash-back kwam niet binnen de op de website genoemde termijn van 8 weken binnen, waarna de webshop in reactie op mijn mailtje meldde de betalingstermijn te hebben verlengd tot 12-16 weken omdat de providers zelf niet altijd netjes op tijd zouden betalen. Klopt dit, zo ja geldt het verhaal ook voor O2(Telfort)?

Johan

• k00s

Misschien ook handig als je de naam van de winkel geeft, dan weten anderen dat ze beter naar een andere zaak kunnen gaan… ;)

• Johan

Ik wil voorkomen dat ik de winkelier ten onrechte aan de schandpaal zou nagelen. Het valt immers niet uit te sluiten dat zijn verhaal zou kunnen kloppen. Wie weet of O2(Telfort) echt zo traag is met het uitbetalen van de bonussen?

Johan

• telemaniac.nl

Het klopt inderdaad dat met name O2 heel traag is met uitbetalen. Andere netwerken hebben hier ook wel eens last van. Meestal is het in die gevallen een kwestie van storingen of andere redenen waarom de vertraging optreed. Of het nieuwe Telfort hier ook last van heeft kunnen we eigenlijk nog niet echt vaststellen.

Zelf heb ik nog enige euro's tegoed van het oude O2.

Wat belangrijk is om te weten is dat het, voor zover mij bekend, nog niet is voorgevallen dat cashbacks door de shops niet zijn uitbetaald. Soms kan het wel flink langer duren dan aanvankelijk de bedoeling was. Een beetje vertrouwen is wel op zijn plaats.

• cnsmr

ik wacht al zo'n 10 weken op een orange cashback. Na contact met de webshop bleek ook hier spraken te zijn van een vertraging.

• telemaniac.nl

Het gebeurd helaas. Is ook heel vervelend voor de shops omdat deze alleen maar belang heeft bij tevreden en blije klanten. Maar zoals ik al aangaf, het is altijd nog goed gekomen :D

• Johan

Heb dit ook meegemaakt bij gsmshop.nl, hadden wel de voordeligste O2 cashdeal maar heb het wel 10 weken na mijn bestelling ontvangen ipv 8 weken. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit maar toch even gemeld omdat het hier dus ook een O2 / Telfort abo betreft.

• Johan

Bedankt voor alle reacties .Laat ik er voorlopig maar op vertrouwen dat de zaak toch in orde zal komen.

Johan

• kim

Ik wacht nu al 4 maanden op mijn cashback van gsmvisie. (Ik had een abbo van O2 afgesloten). Gsmvisie geef totaal geen reacties terug, ondanks dat op de site staat vermeld dat ze binnen 30 dagen uitbetalen. Oppassen dus!