GSMWEB.NL SUCKS!!!

• Remco van Rij

Het is wel zo, dat hun wel al het abonnement geactriveerd hebben. Ik betaal nu voor een xdienst waar ik helemaal geen gebruik van kan maken. Als ze het toestel niet kunnen leveren, moeten ze ook het abonnement niet activeren.

• telemaniac.nl

Daar heb je gelijk in……….. maar we weten allebei jammer genoeg niet het naadje van de kous. Dus of dit zo is :?

Maar heb zelf ook wel meegemaakt dat een leverancier melde dat hij van een bepaald toestel er wel 300 op voorraad had. Heb het ding toen ook verkocht met de belofte dat hij binnen ca. 48 uur leverbaar was. Belde toen de leverancier om hem uiteindelijk te bestellen en bleek dat de zufkop een foutje had gemaakt. Heeft uiteindelijk 2 weken mogen duren eer ik hem aan de {boze} klant kon geven.

Sh*t happens Remco, maar relax and flex :D Komt vast wel goed

• Remco van Rij

Nou vandaag ze aan de lijn gehad… ze hadden dus het toestel gewoon niet op voorraad, ze zeggen dat ik hem nu binnen 4 dagen zal ontvangen…. maar voorlopig betaal ik dan wel al 9 dagen abonnement voor niets…

• telemaniac.nl

Wil jouw probleem niet van tafel vegen…….. maar och, 9 dagen is toch te overzien ?

• Ralf

Dat ze het abbo hebben geactiveerd is niet echt snugger (maar ach 9 dagen, kan je straks zodra je hem hebt al je vrienden bellen dat je een nieuwe telly hebt:D)…

Maar dat Gsmweb gelijk zuigt?????? beetjuh overdreven…

Maar ach…uiteindelijk allemaal goed nu….

Veel plezier met je aankoop…

En bestel volgende keer nog eens bij gsmweb…en je zult zien..alles zal prima verlopen :D

gegroet

• Hellobaby

Ik hoor over het algemeen goede verhalen over gsmweb. Ik vind daarom de reactie wel erg overdreven.

het kan natuurlijk altijd een keer wat langer duren.

Grtz

• Maastrichtje

Natuurlijk zou ik ook heel erg boos worden als ik in jou situatie zou zitten… Maar goed, 9 dagen is voor de een juist veel en voor de ander juist niet… maar anyway, k hoop dat je je gsm z.s.m. krijgt en dat je er super veel plezier mee hebt!!

CIAO :D

• Remco van Rij

Nou vandaag ook nog niets binnengehad de 19e, en de 19e ook geen email gehad dat we hem de 20e zouden gaan ontvangen, dus dat wordt dan weer dat ze hun belofte verbreken…

• Remco van Rij

Nou net gebeld, ze hebben maandag ten ons gelopgen, ze waren nog niet binnen!!!! hij zegt nu dat vandaag binnenkomen dat we hem morgen hebben… maar hun wordt is mij nog weinig waard. als ik hem morgen niet krijg annuleer ik het hele zaakie bij debitel…. ik moest dan van jun alleen de aansluitkosten betalen, jammer maar niets aan te doen…

• Oscar

Jeetje zeg, als je dan nog 2 dagen extra wacht hoef je niks af te sluiten :S Wacht gewoon ff geduldig, hoe vervelend t ook is.