Het is wel zo, dat hun wel al het abonnement geactriveerd hebben. Ik betaal nu voor een xdienst waar ik helemaal geen gebruik van kan maken. Als ze het toestel niet kunnen leveren, moeten ze ook het abonnement niet activeren.
Daar heb je gelijk in……….. maar we weten allebei jammer genoeg niet het naadje van de kous. Dus of dit zo is
Maar heb zelf ook wel meegemaakt dat een leverancier melde dat hij van een bepaald toestel er wel 300 op voorraad had. Heb het ding toen ook verkocht met de belofte dat hij binnen ca. 48 uur leverbaar was. Belde toen de leverancier om hem uiteindelijk te bestellen en bleek dat de zufkop een foutje had gemaakt. Heeft uiteindelijk 2 weken mogen duren eer ik hem aan de {boze} klant kon geven.
Sh*t happens Remco, maar relax and flex Komt vast wel goed
Dat ze het abbo hebben geactiveerd is niet echt snugger (maar ach 9 dagen, kan je straks zodra je hem hebt al je vrienden bellen dat je een nieuwe telly hebt:D)…
Maar dat Gsmweb gelijk zuigt?????? beetjuh overdreven…
Maar ach…uiteindelijk allemaal goed nu….
Veel plezier met je aankoop…
En bestel volgende keer nog eens bij gsmweb…en je zult zien..alles zal prima verlopen
gegroet
Nou net gebeld, ze hebben maandag ten ons gelopgen, ze waren nog niet binnen!!!! hij zegt nu dat vandaag binnenkomen dat we hem morgen hebben… maar hun wordt is mij nog weinig waard. als ik hem morgen niet krijg annuleer ik het hele zaakie bij debitel…. ik moest dan van jun alleen de aansluitkosten betalen, jammer maar niets aan te doen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?