GSMWEB.NL SUCKS!!!

• Remco van Rij

Hoi wij hebben maandag 11 augustus 2003, een abonnement besteld op gsmweb.nl bij Debitel over o2, een nokia3650, een 210minuten abonnement van ? 25,- per maand. gelijk diezelfde avond hebben wij alles compleet 2x doorgefaxt. op de site van gsmweb.nl staat dat ze een 24-uurs levering hanteren. Wij belde 12augustus direct op of ze hem al hadden verwerkt, ze wisten echter niets af van een contract, en uiteindelijk hebben we het contract op verzoek van hun (met meerdere malen terugbellen) nog 4 keer doorgefaxt, tot ze eindelijk tot de conclusie kwamen dat ze het 1e exemplaar wel hadden. Ze zouden het afhandelen, maar volgende dag (13 augugstus) nog geen bevestiging ervan dat ze het op hadden gestuurd dus wij weer bellen… ze hadden nog geen contract van ons gehad!!! is dat even mooi… maar ow, ja… ze hadden hem net van ons binnengehad. Dat vonden wij wel amusant want we hadden die dag niets doorgefaxt. maar hij zou alles vandaag regelen. 14 augustus, geen verstuurbevestiging helemaal niets…. wij proberen te bellen, maar ze zijn al de hele dag in gesprek. 15 augustus (vandaag) ik probeer ze al de hele dag te bellen, maar ze nemen niet op, continu in gesprek, en als je dan de 5 druk bij bezet, wordt je terug gebeld, en gaat hij over tot sint juttemis, maar niemand die opneemt. Op de mail die ik heb gestuurd reageren ze niet. En het mooiste komt nog, ik heb debitel gebeld, en die zeggen dat hij al is aangesloten per 13augustus, dus we betalen al 2 dagen abonnements kosten, maar hebben geen toestel. nog afwachten??? gsmweb.nl??? NIET DOEN!!!!!!

• Ralf

nog nooit problemen met gsmweb gehad…al 5 abbo's afgesloten nog niks mis gegaan..

• Remco van Rij

Voor ons de 1e, maar tevens ook de laatste aanvraag. Want de service is behoorlijk slecht als ze niet opnemen, niet reageren op mails, niets…Ralf schreef:

• Stephan

Ik heb juist hele goede ervaringen met GSMWEB. Altijd alles op tijd en compleet geleverd.

• Stephan

Ik had een T68I besteld, kreeg hem de volgende dag echter het toestel ging na drie maanden kapot. Ik heb met GSMWEB gebeld wer erg goed geholpen en het toestel opgestuurd naar hun. Het kwam binnen twee weken gerepareerd retour. Moet je eens bij een Belco ofzo proberen.

• Ralf

idd…nooit problemen

• Remco van Rij

Nou het is nu Maandag 18-8-2003 we hebben nog steeds niets ontvangen. Het abonnement is al vanaf de 13e actief. We hebben hem uit voorzorg maar bij debitel laten blokkeren. Zelfs debitel gaf aan dat dit schandelijk was van gsmweb.nl tevens stond op een brief van gsmweb dat we ipv. €25,- per maand wat we aangevraagd hadden €32,50 per maand betalen, debitel gelijk gebeld, hun zeiden dat dit niet mogelijk was, dat wij gewoon voor €25,- aangemeld stonden. Maar voorlopig nog geen toestel, niemand bij gsmweb neemt de telefoon op, en niemand reageert op de email. we proberen het nu over de fax…

• telemaniac.nl

Beste naamgenoot:

Individuele probleemgevallen komen overal voor. Zo ook bij GSMWEB natuurlijk.

Een shop zal uitgaan van de gemiddelde levertijd ed. en daar zijn media uitingen op afstemmen {staat een beetje vreemd: levering binnen 24 uur……. maar kan in geval van een probleem wel 2 weken duren} :D

Wat jammer is, is dat mensen zoals jijzelf klaarblijkelijk niet in kunnen zien dat je 1 van de wellicht 1000 klanten bent. 999x gaat het goed, en precies die ene keer gaat het fout. En wat blijkt……… die plaatst ook nog eens een berichtje op dit forum. Wat is jouw doelstelling met deze actie ???? Vraag me dat oprecht af. Wil je op deze manier het probleem oplossen, of ben je ook nog verontwaardigd als je nu onderaan de stapel komt ? Overigens vind ik de tijdspanne waarover je het hebt {11 augustus tot heden} niet schrikbarend lang. Alhoewel ik zeker niet ontken dat dit heel erg vervelend is voor je. Vergeet even niet dat het ook nogeens vakantietijd is.

Nee, tussen serieus een shop attenderen op hun probleem en zo een oplossing er uit slepen, of gewoonweg gaan roepen dat die shop SUCKS en dat niemand er ooit nog iets moet kopen…………. beetje zielig hoor op basis van 1 slechte ervaring die toevallig jou moet treffen.

• Oscar

Daar ben ik het mee eens, op deze manier wil niemand je helpen. Ik durf te wedden dat als je een vriendelijke mail stuurt ze direct alles zullen doen om je te helpen. Ik hoor niks dan goede verhalen over gsmsweb…

• kimmetje

Ik heb zelf hele goede ervaringen met gsm web, maar natuurlijk kan het weleens fout gaan.

Snap trouwens best waarom remco dit erop zet. Ben hier zelf nou ook aan het kijken of ik toevallig slechte verhalen lees over gsmhuis of over gsmtrack. Op internet zitten vaak veel neppers, dus ben er altijd wel erg voorzichtig mee. Op deze manier kun je mensen toch behoeden voor een nepper… En als het een valse beschuldiging is of een eenmalige slechte gebeurtenis dan lees je dat wel aan andere meningen.

Vind het hier hetzelfde… Je leest een aantal goede en 1 slechte ervaring.