Hoi wij hebben maandag 11 augustus 2003, een abonnement besteld op gsmweb.nl bij Debitel over o2, een nokia3650, een 210minuten abonnement van ? 25,- per maand. gelijk diezelfde avond hebben wij alles compleet 2x doorgefaxt. op de site van gsmweb.nl staat dat ze een 24-uurs levering hanteren. Wij belde 12augustus direct op of ze hem al hadden verwerkt, ze wisten echter niets af van een contract, en uiteindelijk hebben we het contract op verzoek van hun (met meerdere malen terugbellen) nog 4 keer doorgefaxt, tot ze eindelijk tot de conclusie kwamen dat ze het 1e exemplaar wel hadden. Ze zouden het afhandelen, maar volgende dag (13 augugstus) nog geen bevestiging ervan dat ze het op hadden gestuurd dus wij weer bellen… ze hadden nog geen contract van ons gehad!!! is dat even mooi… maar ow, ja… ze hadden hem net van ons binnengehad. Dat vonden wij wel amusant want we hadden die dag niets doorgefaxt. maar hij zou alles vandaag regelen. 14 augustus, geen verstuurbevestiging helemaal niets…. wij proberen te bellen, maar ze zijn al de hele dag in gesprek. 15 augustus (vandaag) ik probeer ze al de hele dag te bellen, maar ze nemen niet op, continu in gesprek, en als je dan de 5 druk bij bezet, wordt je terug gebeld, en gaat hij over tot sint juttemis, maar niemand die opneemt. Op de mail die ik heb gestuurd reageren ze niet. En het mooiste komt nog, ik heb debitel gebeld, en die zeggen dat hij al is aangesloten per 13augustus, dus we betalen al 2 dagen abonnements kosten, maar hebben geen toestel. nog afwachten??? gsmweb.nl??? NIET DOEN!!!!!!