complimentje mag ook wel een keer.......Dennis;)

• telemaniac.nl

En als ik nou eens voor 50,- euro mijn bek eens een week hou over dit soort, buitengewoon opvallende complimentjes die voornamelijk alleen gsmtrack ten deel vallen. Nou joh, dan kan je, je gewoon zomaar 2 keer de extra korting in de zak houden voor spam. :D

• marcel

nou ja wij hebben 3 t-mobile abbo's afgesloten.

1 werd nummer niet omgezet omdat ze zeiden dat formulier niet goed ingevuld was.

1 kon eerst geen abbonee worden om een 1 of duistere reden. toen we erna gingen vragen wisten ze het zelf ook niet. hebben nog een keer aangemeld toen ging het wel.

en nou het hoogtepunt:

1 nummer moest van orange naar t-mobile. oke geen probleem.

je krijgt een tijdelijk nummer. dat nummer dat we kregen (die op de envolope stond) was niet het nummer van de simkaart. maar oke die gaan we gebruiken. we worden elke keer gebeld door andere mensen het bleek dat de simkaart die wij kregen voor een andere vrouw bedoeld was. (dat was haar normale nummer die weggegeven was.) als wij met die simkaart naar het nummer belde kregen we wel de vrouw voor wie het nummer bedoeld was.

maar oke, wij waren bereikbaar.

tot onze verbazing kregen we 2 weken later een rekening van bijna 500 euro van het nummer die we moesten krijgen maar niet gekregen hebben. dat nummer stond trouwens op een andere naam (behalve op de factuur toen stond ie wel op onze naam).

ik denk dat niemand het meer snapt. ik ook niet meer in iedergeval.

maar we zijn er nog mee bezig. we hadden een sim 75 only zonder sms-bundel aangevraagd

maar ze hebben er nu een sms-bundel bij gedaan van 80 sms'jes (in het nieuwe contract). dus wij weten het niet meer. we zijn er nog steeds mee aan het mailen en bellen.

maar ja hun willen dat we faxen (het contract) nou ja nog even voor de duidelijkheid: het contrakt wat getekend is ligt bij t-mobile (vrij logisch toch???)

die willen ze graag dat we die faxen…. mmm wie als partikulier heeft thuis (nog) een fax staan???

kortom wij zijn er niet tevreden over. en het is daar een kolere bende.

afz. van een niet zo blije klant :)

• Dennis-GSMTrack

Nummerbehoud van welke provider / netwerk dan ook wordt achteraf door de klant zelf samen met T-Mobile geregeld, hier staat de shop dus helemaal buiten, en als er dan formulieren niet goed ingevuld worden zoals je zelf al aangeeft, dan kan er inderdaad wel eens iets fout gaan . . .

Omgeruilde nummers en fakturen van 500 euro ?

En daar zou ik niets vanaf weten ?

Ik heb wederom gezocht in alle inboxen van onze mailserver op deze naam icm met het emailadres, en ja je raad het al, helemaal niets . . . .

Dus ik weet niet met wie je aan het faxen bent, maar in ieder geval NIET met GSMTrack.nl.

Tot slot :

Onbekende problemen, zijn heel moeilijk op te lossen . . . .

MvrGr

Dennis

ww.gsmtrack.nl

• telemaniac.nl

Tja, Dennis……… problemen kennen we niet, wel uitdagingen. :D:D:D:D

Maar ja, dit lijkt me een flinke uitdaging :D:D:D

• marcel

srry er is GEEN fout gemaakt door GSMTRACK. ik heb het emailtje verkeerd gelezen.

ik dacht dat ze een compliment aan t-mobile gaf.

en bij t-mobile is de direkteur zelf er al mee bezig omdat het zo'n puinhoop is

• Dennis-GSMTrack

Zoals ik al zei . . . .

Maar in ieder geval fijn dat je het even meld ! !

MvrGr

Dennis

www.gsmtrack.nl