Gsmshops overbodig?

• Jan

Wat mij opviel is dat gsmshops nu soms duurder zijn als de aanbieders zelf. Orange geeft bijv. een Nokia 7650 gratis bij een Orange 30 1-j. (gsmshops vragen soms wel ruim 300 euro). KPN biedt de 3650 gratis aan i.c.m. een 2-jarig Flexibel All-round abonnement (ruim 200 euro bij sommige shops). En zo kan ik nog wel even doorgaan…

• telemaniac.nl

Tja, als de Netwerken hun eigen retailkanaal afscheept met een schijntje en zelf dik onder de prijs gaan zitten :( Dan heb je idd gelijk. Maar goed, ben niet anders gewend dan genaaid te worden door de netwerken die van ons verkooppunten een hoge mate van loyaliteit eisen :(

De aangegeven voorbeelden en verschillen zijn overigens sterk overtrokken in de eerdere posting.

• Jan

De aanbiedingen van KPN en Orange staan op hun respectievelijke sites. De prijzen van ‘de gsmshops’ zijn de prijzen van gsmdealer. Ik geef toe 2call.nl rekent 188 euro voor een Nokia 3650 met 2 jarig flexibel abonnement, maar da's nog steeds 400 gulden meer dan KPN zelf.

• telemaniac.nl

Tja, je hebt het over 2call………… sorry, maar daar maak ik geen woorden aan vuil.

• Jan

Kreeg de indruk (van de pricewatch van Tweakers.net) dat 2call bij de beste en de goedkoopste zat. Maar goed, 2 jarig flexibel met 3650. Hoeveel kost die bij jullie?

• henk

> Tja, je hebt het over 2call………… sorry, maar daar maak

> ik geen woorden aan vuil.

wat is er mis met 2call ? Misschien de duidelijke website,de lage prijzen,de goede service of het feit dat er geen verzendkosten geteld worden waar je geen woorden aan vuil wenst te maken?

Kijk een op telecomvergelijker en zie hoeveel mensen positief denken over 2call.

En dan wil uitgerekend Telemaniac met de meest onduidelijke website hier geen woorden aan vuilmaken ? Arrogantie of onwetendheid?

Henk

• telemaniac.nl

Aan Henk wens ik ook geen woorden vuil te maken :D

Arrogant…….. zeker wel, onwetendheid…….. zeker niet Henk !