GSM.nl sucks

• Gerrit

Ik heb zo'n slechte ervaring met GSM.nl. Dat is niet te geloven. Ik had een telefoon besteld met abonnement. Nu is deze bij de post gestolen, maar de sim was wel geactiveerd. Er was dus meer dan 500? mee gebeld. Dat geld heb ik teruggekregen, maar het abonnement was beeindigd en dat geld krijg ik dus niet meer weer. Ik moet dus meer dan 477 ? betalen VOOR NIETS!!!!!!!!!!

IK KON HET BETER GELIJK WEGGOOIEN.

zo dat is eruit

• WitteWel

Heeft toch niks met GSM.nl te maken :?

F.ckers bij TPG post eens aanspreken op hen fijne personeel.

C-ya , WitteWel

• Gerrit

Zij regelen dat de simkaart al geactiveerd. En omdat ze geen bericht deden dat deze gestolen was kan ik mooi betalen!!!!!!!! IK heb echt van alles gedaan om uit te leggen wat er is gebeurd, maar ze luisterden gewoon niet….

• telemaniac.nl

Ik mis geloof ik iets ? Men heeft 500 euro gebruikt, en die heb je terug gekregen. Waar komt die 477 euro vandaan dan ?

Ik weet het fijne er niet van, maar stelen uit de post, of bij de post is een groot probleem. Als verzender weet je dit vaak pas als de klant er melding van doet dat hij/ zijn de goederen {in dit geval een simkaart} niet heeft ontvangen. Maar vaak krijgen wij een melding van een klant en blijkt dat de klant de zending niet heeft aangenomen of het pakket wegrot op een postkantoor.

Alle shops verzenden reeds geactiveerde simkaarten. Dat kan ook niet anders. En als je dit aangetekend doet is er in 99,5% niets aan de hand. In de 0,5% van de gevallen is het een enorm geleuter om alles weer recht te breien. Maar daarvoor ben je {deels} verzekerd in geval van aantekenen.

Wat is nu precies jouw bezwaar en probleem ?

• Gerrit

die 477 € is het geld wat ik moet betalen aan de provider, in dit geval vodafone. Het abonnement is beeindigd en deze kan niet meer geactiveerd. Ik heb echt tientallen brieven geschreven, maar het helpt allemaal niets!!!!

• Dennis

Ik weet dat het erg veel werk met zich meebrengt, maar ik ben ongelofelijk blij dat ik er 4 maanden geleden mee begonnen ben, Simkaart scheiden van pukcode, pincode van 0000 veranderen in een nader te bepalen code, en beide codes via e-mail aan de klant doorgeven. Omslachtig, maar het scheelt je een enorme hoeveelheid ellende. En natuurlijk wordt dit veroorzaakt door het wanbeleid bij tpg post, maar de shop wordt er op aangekeken, terwijl juist die er helemaal niets aan kan doen, en helaas is het bij tpg nog steeds niet mogelijk om eventuele vervolgschade te verzekeren, dus zit er niets anders op . . .

MvrGr

Dennis

www.gsmtrack.nl

• sander

heb ook een slechte ervaring met gsm.nl hebbe ze me een telefoon gestuurd alles loopt goed maar dan gaat ie stuk mot ik hem op sturen voor naar hun zeggen hem in 2 weken gerepareert terug te krijgen maar ik krijg hem naar 9 weken flink beschadigt terug, ik gaan mailen , krijg ik een antwoord van ja we hebbbe het met i-mei codes bla bla bla cencontroleert !