Poll tbv marktonderzoek

• Aero Tempo

Graag wil ik via deze weg uitvinden of er een markt bestaat voor het bestellen via een mailorder catalogus. Dit is een tussenvorm tussen een winkel en webshop. Maar wel een met de mogelijkheid om eventueel de bestelde goederen af te halen (naast natuurlijk de mogelijkheid om het toegezonden te krijgen). En een echte klantenservice natuurlijk.

Op jouw verzoek ontvang je de catalogus per mail, dus nooit zomaar als spam.

In deze catalogus zijn de aanbiedingen voor een bepaalde periode opgenomen (bijvoorbeeld een maand). Zowel de losse verkoop prijzen van gsm's en in combinatie met een bepaald abonnement. Tevens zijn er enkel leuke actie aanbiedingen te bewonderen. Daarnaast kun je dan eenvoudig via een bestelformulier (uiteraard per mail) jouw eventuele keuze kenbaar maken.

Ik ben op het moment aan het onderzoeken of hieraan behoefde is. Eveneens ben ik aan de slag gegaan om een dergelijke catalogus samen te stellen. Meer wil ik hierover natuurlijk niet kwijt in dit stadium.

Persoonlijk lijkt mij veel te zeggen voor deze wijze van bestellen. Ik heb bemerkt, ook door het bezoeken van diverse forumsites (zoals deze) dat de verkoop via een site als risicovol en onpersoonlijk word ervaren. Eveneens krijg ik de indruk dat men het vaak redelijk ingewikkeld vind om over de wildgroei van sites te navigeren. Sites zijn vaak onduidelijk, te speels, te zakelijk en ingewikkeld. Althans, die indruk krijg ik vaak.

Wie wil hier zijn mening over kwijt ? Opmerkingen die niets bijdragen gelieve achterwegen te laten. Graag goed onderbouwde meningen :)

Met vriendelijke groet,

Edmond

• Pukkel

DOEN!! :D

• telemaniac.nl

Tis weer eens wat anders

• GroteMeid

op dit moment heb ik interesse, omdat ik mijn contract wil verlengen en een nieuwe toestel wil, maar daarna dus weer een jaartje niet…

ik denk dus niet dat je klanten lang vast houdt..

elis.

• telemaniac.nl

Is dat niet altijd zo ? Het kopen van een GSM icm een Abonnement is voor de meeste mensen niet iets dat je dagelijks doet. Alhoewel ik mensen ken………:D