((((((SAMSUNG)))))))

• ikkuh

Wie weet of de Samsung a800 wat is?? Of kan je beter een Nokia kopen, ik kwam op deze site: www.mobileplaza.nl en daar stond dat die mobiel 219,- kost maar op andere sites staan hele andere prijzen. Ik wil geen abbo want ik heb niet elke maand geld en mijn ouders willen dat niet voor mij betalen! Als je hem in een winkel koopt, welke winkel kan je hem dan het beste kopen? ik zag hier ergens staan dat Bel Company veel 2e hands toestellen als nieuwe verkoopt?? Wat is een andere optie?? Help alsjeblieft, dank je

• davincie

he ikkuh,

ik heb alleen maar goede berichten gehoor over het toestel…. enneh het is niet veel maar op www.gsmweb.nl is ie iets goedkoper……

succes davincie

• Pukkel

Ikkuh is echt overal te vinden.

Je hebt die vraag nu wel 200x gevraagd,tegen de tijd dat je het toestel koopt zijn er toestellen die de groote hebben van een knikker./

Besluit nou eens man..Tjezus.. Wat een figuren zeg..

• ikkuh

wat heb jij te zeggen over mijn besluit ik heb die vraag gesteld op het forum van gsm en niet gsm shops en jij hebt daar toch ook niks mee te maken als jij denkt dat je alles beter weet terwjil je blijkbaar 1 of andere telefoonkneus bent nou dan is dat jouw probleem niet mijne en dan moet jij niet lopen zeiken

• Ralf

ja maar als je daar geen antwoord krijgt zal je hier ok geen antwoord krijgen…Want 90% van de bezoekers hier zijn bezoekers van het gsm-forum..hahaha….maar lekker eigenwijs blijven..

het is een goeie gsm..koop dat ding..klaar..ben je er vanaf..en wij ook :D

• ikkuh

Hahahahaha oké ik denk dat ik hem dan maar ga kopen he gedwongen door jullie ;) nee grapje sorry dat ik zo irri doe/deed :) Ook sorry voor Pukkel! Dat ik je een kneus noemde! :( SORRY maar bedankt Ralf

• Ralf

oke dan…succes met je aankoop!!

• Pukkel

Uiteindelijk toch nog een vredige afloop! :D

• SamsungKID

Ive Got Uhm :)

Strak/Fijn Dingie… alleen, als je echt op snufjes kicked, zou ik de S300 nemen :)

die ziet r het zelfde uit, maar zit meer @!#$ op (en full color schermpjes)

Alleen erg jammer, dat er voor de A800 prakties geen ass. te vinden zijn :S

But anyway :)

ikkuh schreef:

>

> Wie weet of de Samsung a800 wat is?? Of kan je beter een

> Nokia kopen, ik kwam op deze site: www.mobileplaza.nl en daar

> stond dat die mobiel 219,- kost maar op andere sites staan

> hele andere prijzen. Ik wil geen abbo want ik heb niet elke

> maand geld en mijn ouders willen dat niet voor mij betalen!

> Als je hem in een winkel koopt, welke winkel kan je hem dan

> het beste kopen? ik zag hier ergens staan dat Bel Company

> veel 2e hands toestellen als nieuwe verkoopt?? Wat is een

> andere optie?? Help alsjeblieft, dank je