Online bestellen

• Floortje 8310

Wie heeft slechte ervaring met Webriter in oosterbeek.Ik heb een frontje besteld en geld over gemaakt op de rekening en niets ontvangen Dit is nu 2 maanden geleden ik durf nu niets meer te bestellen als je vooruit moet betalen.Wat is een betrouwbaar bedrijf om online te bestellen ?

• WitteWel

www.salesplaza.nl , hier kan je afhankelijk van het product achteraf betalen.

Goede service en ook goedkoop.

C-ya , WitteWel

• Cees van Roekel

ahhhhhhh je mag huilen ;0

• telemaniac.nl

De shop waar je hebt besteld is toch wel een bekende naam. Heb je al contact met ze opgenomen ?

Het bestellen via internet blijft een kwestie van vertrouwen. Echt achteraf betalen doen maar weinig shops {eigenlijk geen die ik ken}. Betalen onder rembours is iets veiliger, maar ook daarmee kun je in het schip gaan {baksteen ipv GSM bijvoorbeeld}. Kijk op www.telecomvergelijker.nl naar gerenomeerde shops die al wat langer bestaan of een duidelijk klantentevredenheid referentie hebben. Dit zou je enigszins kunnen beschermen tegen valse praktijken.

Bovenstaande zegt overigens niets over de door jou genoemde shop. Ik ken de shop onvoldoende om hierover een oordeel te geven. Er kan zoveel misgaan bij het verzenden van spullen. Wellicht is er dus iets gebeurd. De shop weet niet automatisch dat iets niet is aangekomen bij de klant. Hiervoor heeft men echt jouw reclamering nodig.